maandag 18 februari 2013

The Script

Iets minder dan 2 weken geleden, op 25 januari om precies te zijn, was het concert waar ik al super lang naar uit keek. Het concert van The Script in het Ziggodome. Het was zo gaaf! Iets wat ik niet kan laten om met jullie te delen!
Het concert was eerst in de HMH, wat ik wel prima vond. Redelijk groot, maar niet zo groot dat je niets kan zien. En toen was het concert binnen een uur uitverkocht (natuurlijk had ik mijn kaartjes binnen dat uur gekocht, al gelijk in de eerste 5 minuten toen de voorverkoop begon). Vandaar dat het concert werd verplaatst naar de Ziggodome, zodat er meer mensen van deze geweldige band zouden kunnen genieten. Waarschijnlijk weten jullie het wel, maar Ziggodome is ENORM. Daarom was ik een klein beetje teleurgesteld toen het werd verplaatst. Ik had verwacht dat ik echt niks zou kunnen zien.


 Niets was minder waar! Hoewel het aan de  foto's niet te zien is, stonden we redelijk ver vooraan. Het hele concert hebben we kunnen zien, en het was awesome! Het voorprogramma waren The Original Rudeboys, en ook zij waren echt geweldig! Ik kende ze nog niet, maar het is een leuke ontdekking!

Het was redelijk druk, maar iedereen zong super hard mee met alle nummers, en het was echt geweldig. De muziek was super en zanger Danny zingt echt ontzettend goed live!
Ze komen ook op Pinkpop, dus als je nog twijfelt om daar heen te gaan, zeker doen, want deze band is echt fantastisch! :)

Hier een stukje dat ik heb gefilmd, het liedje I'm Yours, mijn nummer 1 favoriete liedje van The Script. Het is maar een kort fragment, maar enjoy!



0 reacties:

Profile

Mijn foto
Mariska
Dit is een blog van een meisje van 18, genaamd Mariska. Over fashion, fotografie, boeken, muziek en nog veel meer! Follow me, if you like?
Mijn volledige profiel tonen
Mogelijk gemaakt door Blogger.

Labels

Bloglovin

Follow Blosses

Goodreads

2013 Reading Challenge

2013 Reading Challenge
Mariska has read 0 books toward her goal of 100 books.
hide