vrijdag 1 februari 2013

Eindelijk 18!

Eindelijk is januari voorbij, eindelijk is februari begonnen. Eindelijk mag ik gaan autorijden, zonder mijn ouders ernaast. Eindelijk mag ik stemmen, eindelijk mag ik sterke drank en kom ik in een boel meer kroegen binnen. Want eindelijk ben ik jarig, eindelijk ben ik 18!

Eindelijk 18, eindelijk 18, eindelijk 18! We begonnen gisteren al, lekker uit eten bij mijn favoriete restaurant. En m'n ouders vonden het grappig om een verjaardagsijsje te bestellen. Ik keek ongeveer hetzelfde als deze hond (en ja daar zijn fotos van. En nee, die zet ik hier niet op).

Nu 's ochtends een lekker ontbijtje met een hardgekookt eitje, als het droog is richting het gemeentehuis om eindelijk m'n rijbewijs aan te vragen, 's middags alvast cupcakes en macarons bakken, en 's avonds mijn gala-feest! Ik heb er nu al zin in! :)





4 reacties:

Sophie zei

Gefeliciteerd met je 18e verjaardag!:) Zo te horen heb je vandaag een leuk dagje.

Willemijn zei

Nu nog je Profiletekst aanpassen ;)
Leuk blog trouwens! En heel veel succes met rijlessen natuurlijk!

Dave zei

Happy B-day!!!
Jammer van die foto =)
Je moest trouwens nog foto's posten van je 'blonde' haar hé =)

Carlijn zei

Nu hoeven we niet meer met de trein naar de primark :)

Profile

Mijn foto
Mariska
Dit is een blog van een meisje van 18, genaamd Mariska. Over fashion, fotografie, boeken, muziek en nog veel meer! Follow me, if you like?
Mijn volledige profiel tonen
Mogelijk gemaakt door Blogger.

Labels

Bloglovin

Follow Blosses

Goodreads

2013 Reading Challenge

2013 Reading Challenge
Mariska has read 0 books toward her goal of 100 books.
hide