zondag 12 februari 2012

Als ik .. was, dan was ik..

Ik zag deze tag bij Joyce van Pretty Brilliant. Ze zei dat iedereen hem over mocht nemen, en omdat ik dit een ontzettend leuke tag vond, die ik niet over kon slaan, besloot ik hem ook over te nemen! Het is leuk om jezelf in al deze dingen te moeten verplaatsen, en na te denken over wat je zou zijn. Klik verder voor mijn antwoorden :)

Als ik een maand was, dan was ik Juli.

Als ik een dag was, dan was ik Woensdag.

Als ik een tijdstip was, dan was ik 11.11.

Als ik een planeet was, dan was ik Venus.

Als ik een zeedier was, dan was ik een dolfijn.



Als ik een richting was, dan was ik west.
Als ik een meubelstuk was, dan was ik een bed.
Als ik een vloeistof was, dan was ik parfum.

Als ik boom was, dan was ik een bonsai boompje.

Als ik gereedschap was, dan was ik een spijker.

Als ik een bloem was, dan was ik een tulp.
Als ik een weersoort was, dan was ik wisselvallig (zodat er een regenboog komt)
Als ik een muziekinstrument was, dan was ik een elektrische gitaar
Als ik een gezichtsuitdrukking was, dan was ik een lach.
Als ik een kleur was, dan was ik turqoise.
Als ik een emotie was, dan was ik hoop
Als ik een soort fruit was, dan was ik een aardbei
Als ik een geluid was, dan was ik een mooi liedje
Als ik een element was, dan was ik water
Als ik eten was, dan was ik witte chocolade

Als ik een auto was, dan was ik een mini cooper
Als ik een plek was, dan was ik Zuid Frankrijk
Als ik een stof was, dan was ik zijde
Als ik een smaak was, dan was ik zoet
Als ik een voorwerp was, dan was ik een verjaardagskaart

Als ik een lichaamsdeel was, dan was ik ogen
Als ik een liedje was, dan was ik I'm Yours van The Script
Als ik een paar schoenen was, dan was ik een paar All Stars met hakken

Als jij dit nu ook zo'n leuke tag vindt, dan mag je hem natuurlijk zeker overnemen!



1 reacties:

Anoniem zei

haha leuk :)

Profile

Mijn foto
Mariska
Dit is een blog van een meisje van 18, genaamd Mariska. Over fashion, fotografie, boeken, muziek en nog veel meer! Follow me, if you like?
Mijn volledige profiel tonen
Mogelijk gemaakt door Blogger.

Labels

Bloglovin

Follow Blosses

Goodreads

2013 Reading Challenge

2013 Reading Challenge
Mariska has read 0 books toward her goal of 100 books.
hide