donderdag 9 februari 2012

Meet Mr and Mrs. Puff

'Hoi! Ik ben Mr. Puff.' zegt de paarse puff. 'Hallo, ik ben Mrs. Puff.' zegt de witte Puff. 'Wij zijn maar 2 kleine zielige puffs in de grote familie Puff. Er zijn er dus nog heel veel meer van ons. Dat komt doordat wij zo schattig, maar tegelijkertijd ook nog eens ontzettend handig zijn. Wil je weten waarom? Lees dit stukje dan verder.'

Puffs. Ik ben er dol op. Maar waarom?

1. Als je douchegel op een puff doet, hoef je er veel minder van te gebruiken. Bij een washandje, heb ik altijd het gevoel dat ik te kort kom, dus pak ik altijd weer wat meer. Bij een puff is dit niet zo, ik weet niet precies hoe het werkt, maar er blijft gewoon douchegel vanaf komen. Super handig dus, zo gaat je fles een stuk langer mee!
2. Als je een puff gebruikt, dan was je niet alleen, maar je scrubt tegelijkertijd ook. Hier wordt je huid dan weer heel zacht van, en het is goed voor je.

Okee, nu weet je waarom ze zo fijn zijn in het gebruik. Maar ze zien er ook nog eens heel leuk uit, in vrolijke kleuren, en zelfs in verschillende vormen. Je hebt zo ontzettend veel verschillenden..



Dit is een leuke variant, te krijgen bij The Beauty Bakery. Is ie niet om op te eten?

1 reacties:

Mariska zei

Dit is een testreactie

Profile

Mijn foto
Mariska
Dit is een blog van een meisje van 18, genaamd Mariska. Over fashion, fotografie, boeken, muziek en nog veel meer! Follow me, if you like?
Mijn volledige profiel tonen
Mogelijk gemaakt door Blogger.

Labels

Bloglovin

Follow Blosses

Goodreads

2013 Reading Challenge

2013 Reading Challenge
Mariska has read 0 books toward her goal of 100 books.
hide