maandag 20 februari 2012

Dag 1 en Dag 2

Dit is nu al de tweede dag van mijn 365 day photo challenge. Ik vind het nu al heel lastig om iets te vinden waar ik een foto van zou kunnen/moeten maken. Er zijn gewoon van die dagen waarin ik eigenlijk helemaal niks doe, en probeer dan maar eens iets te vinden wat de dag kenmerkt. (En iedere dag een foto van mijn televisie is ook niet zo interessant. Voor de foto's van de eerste 2 dagen, klik op lees verder.
Zondag 19 Februari
Vandaag gingen we carnavallen in mijn eigen kleine dorpje. (Het bleek daar achteraf niet zo leuk en we zijn eerder weer weggegaan, maar dat terzijde). Dit is mijn carnavalsoutfit van dit jaar. De foto is gemaakt net voordat we weggingen.

Maandag 20 Februari
Vandaag was dus zo'n dag dat ik weinig heb gedaan. Naar de supermarkt geweest, tv gekeken, kamer een beetje opgeruimd en de hond uitgelaten. Tijdens het uitlaten heb ik deze foto gemaakt. Dit is bij het begin van mijn straat. Ik let er eigenlijk nooit echt op, en ik geloof ook niet dat ik er al meer foto's van heb. Maar als ik over een aantal jaar ergens anders woon, dat kan ik nu wel zien: oh ja, dat was toen mijn straat!


0 reacties:

Profile

Mijn foto
Mariska
Dit is een blog van een meisje van 18, genaamd Mariska. Over fashion, fotografie, boeken, muziek en nog veel meer! Follow me, if you like?
Mijn volledige profiel tonen
Mogelijk gemaakt door Blogger.

Labels

Bloglovin

Follow Blosses

Goodreads

2013 Reading Challenge

2013 Reading Challenge
Mariska has read 0 books toward her goal of 100 books.
hide