zondag 5 februari 2012

Doel voltooid: Iets organiseren; Sweet 17

Ik heb een aantal doelen op mijn lijstje veranderd. Dat mag eigenlijk niet, maar ik maar lekker mijn eigen regels, en ik vond een aantal doelen niet leuk meer, dus die heb ik veranderd. Een doel dat er al wel op stond, was doel nummer 19: Organiseer iets Woensdag werd ik 17, dus tijd voor een feestje, dat is wat ik georganiseerd heb!

Het begon met uitnodigingen. Ik ben toch wel echt een creabea dus ik heb ze zelf gemaakt. Via de computer tekst erbij gezet, de achterkant gemaakt. Uitgeprint, op elkaar geplakt en gelamineerd. Voila!

Verder heb ik een pinata gemaakt, die gisteren helemaal kapotgeslagen werd. Super grappig! 
Er moest natuurlijk ook wat te eten zijn, dus ik had gezorgd voor stroopwafeltaart, Cupcakes, en het gebruikelijke als chips/kaas/worst etc.

Hieronder kun je nog zien wat voor cadeautjes ik heb gekregen, niet alleen gisteren, maar ook van de zondag ervoor, toen we mijn verjaardag voor familie deden.

Van mijn ouders kreeg ik een ontzettende schattige tas, een ring, een nieuwe stijltang, en een dvd van letters to juliet. Van mijn zus en haar vriend een cd box met allemaal franse muziek, en échte franse koekjes.
Verder kreeg ik van familie nog Fa douchegel, 2 tijdschriften en een boekenbon.
Van mijn lieve vrienden kreeg ik een pokerset (!), oorbellen, een armband, bodybutter en een set kaarten om cocktails te maken.

Heel erg bedankt iedereen!

0 reacties:

Profile

Mijn foto
Mariska
Dit is een blog van een meisje van 18, genaamd Mariska. Over fashion, fotografie, boeken, muziek en nog veel meer! Follow me, if you like?
Mijn volledige profiel tonen
Mogelijk gemaakt door Blogger.

Labels

Bloglovin

Follow Blosses

Goodreads

2013 Reading Challenge

2013 Reading Challenge
Mariska has read 0 books toward her goal of 100 books.
hide