dinsdag 14 februari 2012

Tag: Bureaublad

Ik ben dol op al die tags, en ik kwam net een leuke tegen op 101 things by Jiildou: Het bureaublad. De bedoeling is dat je een print screen maakt van je bureaublad, en te vertellen wat en waarom er bepaalde dingen op staan. Leuk toch? Als je verder klikt, zie je mijn bureaublad ;)

Wat staat er op?
Windows Explorer - Om al mijn documenten makkelijk te vinden
Picasa 3 - Om al mijn foto's te kunnen bewerken, zodat ik ze voor mijn blog kan gebruiken
Teach 2000 - Ik moet nog steeds woordjes leren voor Engels en voor Frans, en net toen ik bezig was met 400 woorden voor Frans, kapte WRTS ermee. Dus ik stressen, en ik besloot gelijk Teach 2000 erop te zetten, voor het geval het nog een keer zou gebeuren. Zo heb ik altijd nog een backup met mijn woordenlijsten. Ik heb hem overigens nog nooit gebruikt.
Viper - Deze heb ik erop gezet, net voordat we ons profielwerkstuk in moesten leveren. Hiermee kun je checken hoeveel % plagiaat je hebt.
Google Chrome - Ik gebruikte eerst altijd internet explorer, maar deze was zo langzaam, en liep telkens vast. Toen ik hoorde dat Chrome beter was (en dat je dan Angry Birds kon spelen), heb ik deze erop gezet, en nu wil ik niet meer terug.
Spotify - Voor het luisteren naar muziek
Adobe Reader 2 - Voor het lezen van PDF bestanden
Prullenbak - Spreekt voor zich
Partition wizard home edition-  Om eerlijk te zijn, heb ik geen flauw idee wat dit is..
Avast! Free antivirus - Een programma dat mijn computer tegen virussen beschermt.

In de balk eronder
Wederom Windows Explorer, Google Chrome en Spotify. Verder:
Windows media player - Deze gebruik ik af en toe nog voor het luisteren naar muziek, maar ik denk dat ik hem binnenkort eraf ga gooien.
MSN messenger - Ik ben misschien ouderwets, maar ik hou graag contact met vrienden via MSN

Voor als je het nog wil weten: Bij google chrome kun je bepaalde sites vastplakken aan je browser, zo starten ze gelijk op, wanneer je internet opstart. Bij mij zijn de vastgeplakte sites: Twitter, Facebook (vooral voor Sims Social), Hotmail en Bloglovin'

Achtergrond
Ik vind mijn achtergrond wel echt heel mooi. Ik heb deze gevonden op een website. Ik weet zo niet meer welke, maar daar staan allemaal van deze tekeningen.

Als jij dit nu ook een leuke tag vindt, voel je dan vrij om hem over te nemen!

0 reacties:

Profile

Mijn foto
Mariska
Dit is een blog van een meisje van 18, genaamd Mariska. Over fashion, fotografie, boeken, muziek en nog veel meer! Follow me, if you like?
Mijn volledige profiel tonen
Mogelijk gemaakt door Blogger.

Labels

Bloglovin

Follow Blosses

Goodreads

2013 Reading Challenge

2013 Reading Challenge
Mariska has read 0 books toward her goal of 100 books.
hide