zaterdag 11 februari 2012

Een brief krijgen van jezelf? It's Possible!

Voor mijn Day Zero Project moet ik een aantal brieven sturen naar mezelf, die ik mag pas lezen, als ik 18 wordt, als de 1001 dagen voorbij zijn, of iets anders. Dat doe ik dan met Future Me. Via deze website kun je een mail naar jezelf sturen, die dan op de gewenste datum aan zal komen. Ikzelf heb al een heleboel mails verstuurd, en het is echt een superleuk idee.

Het is heel grappig om terug te lezen wat je toen naar jezelf gestuurd hebt. Ik heb hier een aantal leuke voorbeelden:
Geschreven op 1 augustus 2010 (Net voordat het schooljaar begon, klas 4)
Even een aantal dingen waar je je dit schooljaar aan moet houden:
- JE GAAT LEREN. WAAG HET NIET om een onvoldoende voor een SE te halen!
- Haal minstens 7's voor SE's
- Doe je best voor Informatica. Een 9 op je rapport is niet moeilijk, en het staat leuk

Geschreven op 7 september 2010 (Schooljaar is net begonnen)
Informatica viel uit vandaag :( Ik zit gelukkig wel bij ... en bij ... Ik denk dat dit mijn nieuwe lievelingsvak wordt. Economie is nu ook leuk. Dat ligt niet aan het vak of aan de leraar ofzo, maar er zit een leuke jongen in m'n klas :)
________________________________________________________
Dat waren een paar stukjes die ik leuk vond, geen hele brieven natuurlijk, mijn mails zijn altijd heel lang. Ik vond dit wel echt grappig, omdat ik nu echt een hele grote hekel aan Informatica heb, terwijl ik toen dacht dat ik het juist zo leuk zou vinden. En van die stukjes als 'er zit een leuke jongen in m'n klas' zijn ook altijd ontzettend leuk om terug te lezen.

0 reacties:

Profile

Mijn foto
Mariska
Dit is een blog van een meisje van 18, genaamd Mariska. Over fashion, fotografie, boeken, muziek en nog veel meer! Follow me, if you like?
Mijn volledige profiel tonen
Mogelijk gemaakt door Blogger.

Labels

Bloglovin

Follow Blosses

Goodreads

2013 Reading Challenge

2013 Reading Challenge
Mariska has read 0 books toward her goal of 100 books.
hide