woensdag 15 februari 2012

Carnaval..

Het is bijna weer zo ver: Carnaval. Ik kom uit Brabant, en dit moet natuurlijk worden gevierd! Jezelf gek verkleden, en helemaal los gaan op carnavalsmuziek. Heerlijk! Toch is het ieder jaar weer zo'n punt. Wat trek ik aan?! Je kunt natuurlijk niet hetzelfde aan als vorig jaar, oh nee! Ieder jaar moet je weer creatief zijn. Wil je weten wat voor outfit ik dit jaar heb? Lees dan verder..

Ieder jaar zijn er een aantal pakken, die dan 'in' zijn. Dat zijn dus de pakken die iedereen zo'n beetje heeft. Leuk hoor, maar ik hou het liever origineel. Vorig jaar was ik een schots meisje. Dat jurkje hangt nog in mijn kast, wachtend tot volgend jaar. Ik kan natuurlijk niet met hetzelfde aankomen..

Ik bedenk me altijd van te voren: wat voor iets wil ik? Want als je geen idee hebt wat je wil hebben, en je staat in de winkel, dan wordt je zo overspoeld met leuke ideeën, dat je amper kan kiezen. Wat ik daarom altijd doe, is schetsen. Ik bedenk me wat ik ongeveer wil hebben, en dan ga ik naar zoiets op zoek. Dit jaar schetste ik dit:


Een gele rok, gele kniekousen, een zwart shirt met gele bretels, en een geel strikje. In plaats van geel, kon ik oo voor goud gaan.

Ik heb iets gevonden wat er op lijkt. Het is goud in plaats van geel, en het is niet helemaal hetzelfde, maar de strekking is toch wel hetzelfde, en ik ben er heel blij mee! 
Het is niet zo'n duidelijke foto, maar m'n outfit is wel duidelijk te zien. Een gouden legging, zwart jurkje, gouden riem, gouden strikje, gouden haarband, en m'n masker die ik in Oosterhout heb gekocht.

Vanmiddag heb ik gekeken voor mijn make up. Bij de kruidvat heb ik felrode lippenstift van Catrice gekocht. Catrice Ultimate Colour 090 Like my high heelsEn ook nog een nagellakje Ultimate Lacquer Limited Edition - Big City Life van Catrice. Deze is een beetje goudkleurig, dus dat vond ik ook wel leuk.
Waarschijnlijk doe ik ook nog smokey eyes.

Ik denk dat ik er klaar voor ben. Carnaval, Here we Come!

0 reacties:

Profile

Mijn foto
Mariska
Dit is een blog van een meisje van 18, genaamd Mariska. Over fashion, fotografie, boeken, muziek en nog veel meer! Follow me, if you like?
Mijn volledige profiel tonen
Mogelijk gemaakt door Blogger.

Labels

Bloglovin

Follow Blosses

Goodreads

2013 Reading Challenge

2013 Reading Challenge
Mariska has read 0 books toward her goal of 100 books.
hide