zaterdag 15 december 2012

Dag 86 t/m 103

Voor diegene die het niet weten: Ik ben met een 365 day photo challenge bezig, en tot mijn spijt ben ik opnieuw moeten beginnen.. Vandaag de foto's van dag 86 t/m 103. Wederom, sorry voor foto's die gedraaid zijn, dat komt door mijn telefoon..

Dag 86

Ik kwam op school aan, en tot mijn verbazing hingen hier allemaal roze ballonnetjes! Ik ben vergeten waar het ook alweer van was, maar dat het er tof uit ziet, is zeker!

Dag 87

Onze Job is en blijft lief. Hij komt 's avonds altijd zo lief bij me liggen! Wat is het toch een scheetje!

Dag 88

Dit vogeltje heb ik gekocht op de Margriet winterfair. Schattig toch?

Dag 89 

Tsja. Inspiratieloos enzo..

Dag 90
Surprise avond! Supertof, en ik kreeg deze supersnor! (nee dat rijmt niet, en dat was ook niet de bedoeling..) Dit is zeker cool. :)

Dag 91
Oeps. Weer geld uitgegeven aan iets dat ik niet nodig had. Maar deze gala jurk is wel erg mooi, vinden jullie niet?

Dag 92
Lekker uit eten. En daar hoort natuurlijk een wijntje bij!


Dag 93

Let it snow, let it snow, let it snow! Nou, de eerste sneeuwbui van deze winter is meteen een goeie!

Dag 94

Sinterklaas kapoentje, gooi wat in mijn schoentje. Gooi wat in mijn laarsje. Dank u sinterklaasje!

Dag 95
Okee, ja, dit is best wel een falende foto voor 5 December. Geen Sinterklaas, geen zwarte piet, maar enkel bomen.. Ik moet eerlijk bekennen dat ik Sinterklaas mentaal overgeslagen heb dit jaar. Ik had gewoon niet zo'n idee van: 'Hee! Het is sinterklaas. OMG OMG OMG..' Beetje jammer, dat wel. Maar deze foto is ook best leuk.


 Dag 96
Misschien is het omdat wij Sinterklaas deden op 6 december. Dit ziet er ook gezellig uit, vind je niet? (en lekker natuurlijk!)

Dag 97
Sneeuw! Sneeuw! Sneeuw! Ja, ik ben vandaag binnen gebleven om de sneeuw te vermijden. Maakt dat uit? Mag ik dan niet naar de sneeuw kijken en er van houden?

Dag 98
En het is weer tijd voor de kerstboom! Dit is mijn eigen ini mini kerstboom. Ik vind hem tof.

Dag 99
Deze kerstman verveelde zich nogal..

Dag 100
Deze foto verdient een mooi verhaal. Het is namelijk niet zomaar een kerstkaart. Deze kerstkaart gaat naar Amerika. Naar een klein jongetje van een jaar of 9, dat ongeneeslijk ziek is. Hij zit thuis, omdat hij de kerst met zijn familie wilde vieren. Ook wil hij heel graag het wereldrecord kerstkaarten ontvangen. Toen ik dit las, kon ik niet anders dan dit jongetje een kaart sturen!

Dag 101 
Kerstman!

Dag 102 
'OMG OMG OMG OMG OMG HET IS 12 - 12 - 2012 EN HET IS OOK NOG EENS 12:12.' Zo ging het bij ons op school. En vooral ook 'OMG OMG IK MOET EEN FOTO MAKEN. KOM, MAAK EEN FOTO VAN WAT IK NU AAN HET DOEN BEN!' Wat wij toen aan het doen waren? We hadden een hoorcollege. Ik maakte wel even snel een printscreentje van mijn Ipod scherm. Voornamelijk omdat iedereen er zo hysterisch op reageerde (Ja, ik heb ook een tweet op twitter gezet, dat wel, maar ik was niet hysterisch..). Best grappig eigenlijk.

Dag 103 
We gingen kerstcadeaus kopen, maar aangezien ik m'n rijbewijs nog niet heb (OMG NOG 19 DAGEN. Ja nu wordt ik wel hysterisch), gingen we lopend naar de stad. We kwamen wel langs een inimini parkje waar herten zaten, dus dat was wel tof. 

0 reacties:

Profile

Mijn foto
Mariska
Dit is een blog van een meisje van 18, genaamd Mariska. Over fashion, fotografie, boeken, muziek en nog veel meer! Follow me, if you like?
Mijn volledige profiel tonen
Mogelijk gemaakt door Blogger.

Labels

Bloglovin

Follow Blosses

Goodreads

2013 Reading Challenge

2013 Reading Challenge
Mariska has read 0 books toward her goal of 100 books.
hide