maandag 17 december 2012

Wanneer jij een samenvatting hebt gemaakt..

Je hebt over zo'n 3 weken een tentamen. Je moet er echt ontzettend veel voor doen, dus je besluit op tijd te beginnen. Je begint met het samenvatten van het eerste boek. Zucht. Wat is het toch veel werk!
Na lang werken, zuchten, zeuren, en ik-heb-hier-echt-geen-zin-in-tweets te typen, ben je eindelijk klaar. Opgelucht zet je dat op een of andere social media page. Maar dan..

Je besluit uit te rusten. Eindelijk klaar. Je gaat rustig op de bank televisie kijken. Lekker ontspannen. Maar wanneer je je computer weer aan zet, zie je dat je 29874352 nieuwe meldingen hebt. Mag ik hem? Wil je hem sturen? Oh fijn, dat jij al klaar bent, wil je hem even mailen? en zo verder.

Als je gaat zeggen dat je hem niet gaat sturen, vinden ze je flauw en kinderachtig. Maar is dat zo? Je bent super lang bezig geweest daarmee, en dan komen er van die mensen die echt nooit iets voor school doen, en zou je het hen zomaar moeten geven? Ik vind dat niet terecht. Als zij een samenvatting willen, moeten ze die zelf maar maken. Als ik hem wil sturen, dan bied ik dat zelf wel aan...

Dus. Voortaan niet meer zeggen dat je je samenvatting af hebt! ;)

1 reacties:

Dave zei

Nee dat zou ik ook niet doen. Het is zo dom om iemand anders om hun taak te vragen. Doe je toch gewoon niet? Of ligt dat nu aan mij?

Profile

Mijn foto
Mariska
Dit is een blog van een meisje van 18, genaamd Mariska. Over fashion, fotografie, boeken, muziek en nog veel meer! Follow me, if you like?
Mijn volledige profiel tonen
Mogelijk gemaakt door Blogger.

Labels

Bloglovin

Follow Blosses

Goodreads

2013 Reading Challenge

2013 Reading Challenge
Mariska has read 0 books toward her goal of 100 books.
hide