maandag 10 december 2012

I Lush You!

Lush, ik hou van je! Er zal niets meer tussen onze liefde in komen te staan. Je bent nou eenmaal geweldig, en je zorgt er altijd voor dat ik in een goede bui kom, en dat ik lekker ruik. Hmm. Lush, wat hou ik toch van je!

Wanneer deze liefde begon? Ja, dat was al bijna een jaar geleden. Lush en ik zijn al bijna een jaar samen! Mijn zus stelde ons aan elkaar voor. Ik zal jullie mijn mening geven over de producten die ik (tot nu toe) al heb gebruikt.

Northern Lights
Voor kerst kreeg ik een flesje douchegel, genaamd Glögg. Deze zal ik niet gaan benoemen, want anders worden jullie allemaal jaloers. Deze kun je namelijk niet meer kopen. Wat je wel nog kunt kopen, is het stuk zeep dat je hierboven ziet. Northern Lights heet deze. Hij ruikt naar dennen, cypressen en citrus. Heerlijk! Lekker fris! Ik vind de geur echt heerlijk. Ik ben niet gewend om een stuk zeep te gebruiken, maar als je er eenmaal aan gewend bent, wil je nooit meer anders! Dit stuk zeep is best wel hard, dus je moet best hard duwen (ik wrijf er altijd met een puff overheen, zodat de zeep daarop komt). Maar dat geeft niet, zo blijft de zeep ook langer heel.
Hij is overigens €29,75 voor 500 gram. Maar het leuke bij Lush is, ze snijden zo een stuk voor je af. Dus wil je maar 100 gram (voor maar €5,95) dan kan dat ook!

Jumping Juniper

Nee, dit is geen zeep. Dit is shampoo! Huh, shampoo in een vaste vorm? zul je misschien denken. Ja, ik moest er ook aan wennen. De bedoeling is dat je deze in de douche legt, en hem (of je handen) nat maakt, en hem dan door je handen laat rollen. Dan komt er schuim vanaf, waar je perfect je haar mee kan wassen! Deze shampoo bevat jeneverbessen, lavendel en citroen. De geur vind ik niet geweldig, maar ik vind ook dat de geur van een shampoo niet zo heel erg overheersend moet zijn, dus dat maakt niet uit. De Jumping Juniper is tegen vet haar. En ik moet zeggen dat het prima werkt! Well done dus! Deze shampoo kost €9,10 en dan heb je 55 gram. Op de website staat dat je hiermee even lang doet als met 3 flessen van 250 gram. Dat valt nog te bezien, want hij is nog niet op. Maar tot nu toe lijkt het daar inderdaad op. Ik heb hem nu sinds de zomervakantie, en zoals je op de foto kunt zien, is hij nog niet zo heel erg veel kleiner geworden.


Honey, I washed the kids!

Honey, I washed the kids is echt mijn absolute favoriet (en dat is volgens de website ook de bestverkochte zeep). Hij ruikt naar toffee caramel met honing. Hmm geweldig! Hij is heel zacht, zo zacht als boter, dus je moet er heel voorzichtig mee zijn. Je kunt jezelf er ontzettend goed mee wassen, en hij ruikt zo lekker. Hmm, meer kan ik er eigenlijk niet over zeggen. Het is het ideale cadeau voor kerst!
Honey I washed the kids kost €28,75 per 500 gram. (dus €5,75,- per 100 gram)


 Stepping Stone
Wat ik zo leuk vind aan Lush, behalve de ontzettend, super geweldige producten, is dat je ook altijd iets leuks krijgt als je iets koopt. Ook kun je altijd dingen (zoals maskers) mee krijgen als proefmonster, daar doen ze niet moeilijk over. Zo kreeg ik, toen ik pasgeleden een stuk Honey I washed the kids kocht, een voetscrub erbij, genaamd Stepping Stone. Ik heb nog nooit eerder voetscrub gebruikt, maar oh, wat is dit geweldig! Het is een voetscrub met puimsteen, jojoba-olie en citroengras. Hij ruikt heerlijk fris, en maakt je voetjes (en natuurlijk ook je handjes, omdat je daarmee scrubt) heerlijk zacht! 5 dagen na deze scrub waren mijn voetjes nog steeds heerlijk zacht!
Het enige wat ik een klein nadeeltje vind, is dat hij heel gemakkelijk uit elkaar valt. Vandaar dat ik ook een foto heb gemaakt vanuit het zakje waar hij in zit. De hele douche kleurde blauw van het poeder van deze scrub. Dat is een beetje jammer, maar ach, daar kunnen we wel tegen!
Het is eigenlijk fijner voor de zomer, maar je kan hem nu natuurlijk ook kopen! Hij kost €5,55 voor 75 gram. Tip: Hou hem NIET onder de kraan. Daar kan hij namelijk niet tegen..


Alles van Lush is handgemaakt, alle producten zijn vers en biologisch. Goed he? Dus weet je nog niks om te vragen voor kerst, misschien zit hier iets voor je tussen? Neem anders een kijkje op de website.


0 reacties:

Profile

Mijn foto
Mariska
Dit is een blog van een meisje van 18, genaamd Mariska. Over fashion, fotografie, boeken, muziek en nog veel meer! Follow me, if you like?
Mijn volledige profiel tonen
Mogelijk gemaakt door Blogger.

Labels

Bloglovin

Follow Blosses

Goodreads

2013 Reading Challenge

2013 Reading Challenge
Mariska has read 0 books toward her goal of 100 books.
hide