zondag 23 december 2012

Once upon a time..

 Bron
Sprookjes zijn tof. Dat is iets waar niet over valt te betwisten. Televisieseries kijken zijn ook tof, vooral op lazy sunday afternoon's. Nu is er iemand zo geniaal geweest, om deze twee te combineren. En dan heb ik het niet over de standaard sprookjes die iedereen wel kent, opnieuw gefilmd, maar dan heb ik het over de serie once upon a time. Deze serie is namelijk in één woord: Geniaal!


Ik vermoed dat het intro filmpje al genoeg zegt, maar het gaat dus over sprookjesfiguren die vast zitten in de normale wereld, in het stadje Storybrook. De enige die dit weet, is Henry. Henry is de zoon van de dochter van Sneeuwwitje. Hij haalt zijn moeder, Emma, naar het stadje toe. Hij woont zelf bij de heks uit de verhalen, Regina. (Omdat Emma hem had afgestaan voor adoptie) Hij probeert Emma en zijn lerares Mary Margaret (sneeuwwitje) te laten geloven in het verhalen, zodat de vloek verbroken wordt.

Het is echt zeker een aanrader. Misschien kennen jullie het al wel, het komt namelijk ook op televisie. Het is gemaakt door de makers van de serie Lost.

Kenden jullie deze serie al?

0 reacties:

Profile

Mijn foto
Mariska
Dit is een blog van een meisje van 18, genaamd Mariska. Over fashion, fotografie, boeken, muziek en nog veel meer! Follow me, if you like?
Mijn volledige profiel tonen
Mogelijk gemaakt door Blogger.

Labels

Bloglovin

Follow Blosses

Goodreads

2013 Reading Challenge

2013 Reading Challenge
Mariska has read 0 books toward her goal of 100 books.
hide