maandag 3 december 2012

Remember November

 bron
November is voorbij gevlogen als je het mij vraagt. Druk, druk, druk. Maar wel super leuk! De maand voor de 'feestmaand', zoals ik het maar zal noemen. Gelukkig was deze maand voor mij ook vol met feestjes en gezellige dingen!
Dit was de maand waarin ik wel twee feestjes van lieve vriendinnen had, waarin surprises werden gemaakt en uitgedeeld, waarin 'Billy' werd geboren, en waarbij we probeerden om - tevergeefs - 'spring' foto's te maken. De maand waarin ik leerde golfen, waarin ik wel 2x naar Utrecht ben gereisd, waarin ik heb meegeholpen op de Margriet winterfair. De maand waarin ik NABLOPOMO heb gehaald, en waarin ik mijn Tussentijdse Toets haalde en waarin ik geen auto won, die ik zo graag had willen hebben. De maand waarin mijn mama jarig was, en de maand waarin ik naar een film van Tim Burton (Frankenweenie) in de bioscoop ben geweest, en waarin ik verder zo'n 8 films thuis gekeken heb. Een maand waarin ik naar een open dag ging, om te snuffelen naar een nieuwe studie. Een maand waarin het eerste kerstliedje van het jaar op de radio kwam.

Het was ook een maand waarin ik geen enkele postcrossing kaart heb verstuurd, of ontvangen. Volgende maand zeker wel! Het was een maand waarin ik een aantal toffe outfits bij elkaar heb gevonden. 

Het was ook een maand waarin ik vrij weinig voor mezelf gekocht heb, wat overigens ook wel mocht, na de vorige maand..

2 reacties:

Dave zei

Amai, goed gevulde maand. =)
Ook weer een leuk filmpje. Jammer dat het geluid zo stil is, of toch lijkt dat het stiller is dan anders, kan dat?

Mariska zei

Haha dat kun je wel zeggen!
Ja, je hebt gelijk, het is wel heel erg stil.. Was me eigenlijk nog niet eens zo opgevallen. Misschien volgende keer een muziekje eronder..

Profile

Mijn foto
Mariska
Dit is een blog van een meisje van 18, genaamd Mariska. Over fashion, fotografie, boeken, muziek en nog veel meer! Follow me, if you like?
Mijn volledige profiel tonen
Mogelijk gemaakt door Blogger.

Labels

Bloglovin

Follow Blosses

Goodreads

2013 Reading Challenge

2013 Reading Challenge
Mariska has read 0 books toward her goal of 100 books.
hide