dinsdag 25 december 2012

Movie time 2


 bron
Waarom een movie time blogje? Omdat films leuk zijn. En vooral kerstfilms. Vanavond is het eindelijk zo ver, en bij zo'n gezellig avondje horen natuurlijk goeie (kerst)films. En er is zoveel keus! Zal ik jullie maar eens helpen dan? Hier een lijstje van de beste films die vanavond op televisie komen!


Dinsdag 25 December
20.30, RTL 4 Ice Age, A mammoth Christmas
Deze film duurt maar een halfuurtje, maar hij is zo leuk! We kennen allemaal de grappige diertjes van Ice Age wel, en dit is een kerstversie van de films.

21.00 RTL 4 Home Alone
Okee, ik háát deze films echt. Maar goed, het is een kerstfilm, dus ik noem hem maar. De ouders van Kevin zijn hem vergeten, terwijl ze op vakantie gingen tijdens de kerst. Inbrekers weten echter niet dat het jongetje nog thuis is, dus proberen ze in te breken. Kevin probeert dit tegen te houden.

18.40 RTL 5 How to marry a billionaire: A christmas tale
2 mannen zijn net verlaten door hun vriendinnen, en ze gaan op zoek naar welvarende vrouwen. Ik heb geen idee, ik ken deze film niet.. Ik weet eigenlijk ook niet waarom er bij staat dat het een kerstfilm is, maar goed..

14.55 SBS 6 A dog named Christmas
Een man probeert mensen over te halen om een hond te adopteren voor Kerst. Deze ken ik ook niet, maar misschien is het wel leuk om een keer kerstfilms te kijken die je nog niet kent..

18.40 SBS 6 The Santa Clause 1, 2 en 3
Ik denk ook niet dat ik jullie deze films hoef te vertellen. Tim Allen is de nieuwe kerstman. Deze films komen ieder jaar wel voorbij. Nu komen ze allemaal achter elkaar. Dus dan heb je wat te doen ;)

18.30 Veronica ELF
Een kind komt per ongeluk in de zak met cadeaus van de kerstman terecht. Hij gaat mee naar de noordpool, en wordt opgevoed als Elf.

20.30 Veronica Bad Santa
Een man verkleed zich als Kerstman, en heeft een vriend die zich verkleed als Elf. In plaats van overal de kerstsfeer te brengen, bestelen ze de warenhuizen waar ze zijn.

22.25 Veronica Santa's Slay
Dit is een horror kerstfilm. De kerstman is de zoon van Satan. Hij had een weddenschap, dat hij voor 1000 jaar de kerstman moest spelen. Nu zit die tijd erop, en wil hij wraak.

Overige films: Pietje Bell 1, op Nederland 3 om 9.00, Beethovens 4th en 5th op RTL 4, om 12.25 en 14.15, The Mask of Zorro en The legend of Zorro, op RTL 5, om 20.30 en 23.05. The wizards of waverly place, SBS 6 om 12.55. The musketeer op RTL 7 om 12.10, Back to the future 1 en 2, op RTL 7 om 14.10 en 16.20. Leatherheads om 18.20 op RTL 7 en Spartacus, ook op RTL 7, om 20.30. The Witches op Net 5 om 18.40. Harry Potter 2 komt hierna, en daarna Chocolat. 


0 reacties:

Profile

Mijn foto
Mariska
Dit is een blog van een meisje van 18, genaamd Mariska. Over fashion, fotografie, boeken, muziek en nog veel meer! Follow me, if you like?
Mijn volledige profiel tonen
Mogelijk gemaakt door Blogger.

Labels

Bloglovin

Follow Blosses

Goodreads

2013 Reading Challenge

2013 Reading Challenge
Mariska has read 0 books toward her goal of 100 books.
hide