donderdag 16 februari 2012

Slechte service van T-Mobile

Dit is niet echt iets wat ik normaal gesproken op mijn blog zou zetten, maar ik ben ontzettend kwaad over de slechte service van T-Mobile, en ik wil jullie er graag voor behouden.
Koop geen telefoon bij T-Mobile prepaid, ze houden zich niet aan de afspraken!
Wil je weten wat er bij mij gebeurde, lees dan verder..

Ik was niet tevreden over de service, dus schreef ik deze klacht via mail naar de service van T- Mobile:
Hallo,
Ik ben al een tijdje lid van T-Mobile. Ik heb een Blackberry Curve 8520 gekocht bij de mediamarkt. Deze was prepaid, met een halfjaar gratis internet. Dat verliep allemaal goed, totdat dit half jaar voorbij was. Ik kreeg een berichtje met dat ik per maand voor €10,- kon internetten op mijn telefoon, zonder dat ik hiervoor iets hoefde te doen. Dit klopte niet, ik was telkens veel meer dan €10,- kwijt, en als het op was, kon ik ook niet meer op internet.
Via een vriendin, die dezelfde telefoon had, ook via T Mobile en ook Prepaid, hoorde ik dat ik kon smsen voor internet. Ik zou BLACKBERRY moeten sms'en naar 4000, en dan zou ik voor € 2,50 30 dagen lang onbeperkt kunnen internetten.. Dit deed ik, en het werkte. Ik kreeg een smsje met dat ik 30 dagen kon internetten. Dit klopte ook niet, want met ingang van de nieuwe maand (februari), was mijn internetbundel weg, terwijl de 30 dagen nog niet voorbij waren. 
Ik probeerde het nog een keer. Dan zou ik ten minste de maand februari met internet zitten. Ik smste nog een keer naar 4000. Er gebeurde helemaal niks. Na nog 3 keer proberen kreeg ik eindelijk een smsje met 'uw verzoek is goed ontvangen, je ontvangt een sms zodra de bundel actief is.' Dit was op 2 februari. Ik zit nu nog steeds op dat smsje te wachten..
U begrijpt wel dat ik hier niet tevreden over ben. Ik verwacht dat dit zo snel mogelijk opgelost wordt, en dat ik zo snel mogelijk weer internet heb. Daarbij verwacht ik ook een financiële tegemoetkoming voor alle extra kosten die ik heb gemaakt. (Omdat ik namelijk geen internet bundel had, moest ik de volle prijs betalen)


Ik hoop dat het zo snel mogelijk wordt opgelost.
Met vriendelijke groeten,
Mariska
____
Dit was dus mijn klacht. Nu kreeg ik net een berichtje terug. En zoals je misschien al raadt, kon ik hieruit opmaken dat er helemaal niks mee wordt gedaan.
Beste mevrouw,



Vriendelijk bedankt voor uw e-mailbericht. Ik geef hierop graag de volgende reactie.


U geeft in uw email aan dat u geen antwoord heeft ontvangen op uw verzonden sms naar het telefoonnummer 4000. Voor het aanmelden van de blackberry servicebundel en het berekenen van het internetverbruik leg ik u graag het een en ander uit:


U krijgt de eerste 3 maanden gratis toegang tot BlackBerry Services (actie geldig t/m 1 april 2012). Na afloop van de eerste 3 maanden betaalt u een vast bedrag van € 2,50 per 30 dagen om toegang te hebben tot de BlackBerry diensten. Voor het gebruik van BlackBerry Services maak je gebruik van het internet. Deze kosten reken je apart af. 
Je betaalt € 2,- per MB voor gebruik van internet en e-mail op het prijsplan BlackBerry PrePaid, maar nooit meer dan € 10,- per kalendermaand. Heb je in de eerste 2 dagen van de maand al voor € 10,- internet verbruikt, dan kunt u de rest van de kalendermaand (bv. van 1 t/m 30 november) gratis onbeperkt gebruik maken van internet. 
BlackBerry Services geeft u toegang tot de beveiligde BlackBerry server, waardoor u gebruik kunt maken van push e-mail, pingberichten (BlackBerry Messenger) kunt sturen en apps kunt downloaden vanuit BlackBerry AppWorld. Het bijbehorende internetverbruik rekent u apart af. 
Wanneer de promotie van 3 maanden gratis BlackBerry Services zijn verlopen, krijgt u een sms van T-Mobile dat uw gratis BlackBerry Services zijn afgelopen. U kunt vanaf dan maandelijks een sms sturen met de tekst BLACKBERRY naar 4000 om weer 30 dagen gebruik te maken van BlackBerry Services. De maandelijkse kosten van € 2,50 worden van het beltegoed afgeschreven. Zorg er dus voor dat u voldoende beltegoed heeft. Voorbeeld: als u de dienst activeert op 6 december, dan heeft u toegang tot BlackBerry Services tot en met 5 januari. 
Alle vermelde tarieven zijn inclusief btw. 


Ik vertrouw erop u hiermee naar uiterste tevredenheid te hebben geïnformeerd.


Met vriendelijke groeten,


Wilma Daams
T-Mobile Klantenservice BV
_____
Hier kan ik dus helemaal niks mee, en ik ben dus ook ontzettend verontwaardigd. Ik heb besloten dat ik zo snel mogelijk naar de T-Mobile winkel ga om daar mijn beklag te doen, en mijn mobiel simlock vrij te laten maken.

Wordt vervolgd...

2 reacties:

Dina zei

Je kunt beter naar de winkel zelf gaan, daar stennis schoppen en het personeel daar, namens jou, contact op laten nemen via de klantenservice! Succes, ik hoop dat het nog goed komt!

Mariska zei

Haha dankje, dat is wel een goed idee!

Profile

Mijn foto
Mariska
Dit is een blog van een meisje van 18, genaamd Mariska. Over fashion, fotografie, boeken, muziek en nog veel meer! Follow me, if you like?
Mijn volledige profiel tonen
Mogelijk gemaakt door Blogger.

Labels

Bloglovin

Follow Blosses

Goodreads

2013 Reading Challenge

2013 Reading Challenge
Mariska has read 0 books toward her goal of 100 books.
hide