zondag 17 juni 2012

Dag 101 t/m 119

Oeps... beetje vergeten om alles te uploaden, mijn excuses daarvoor! Het voordeel is wel, dat jullie nu in een keer 14 foto's krijgen. Have fun watching them! 365 day Photo Challenge.

Sorry, sommige foto's zijn gedraaid. Heel raar, met mijn ipod gemaakt, gedraaid op de computer en dan hierop gezet, maar om de een of andere reden draaien ze weer terug..

Dag 101
Gemaakt op de weg naar huis, vanaf school. Een van de laatste keren dat ik hier langs rijd! Pfoe wat is dat een opluchting zeg! Volgend jaar kan ik gewoon lekker met de bus, hoef ik niet meer hierdoor heen te rijden. Niet dat het een hele vervelende weg is hoor, maar wel lang 8 kilometer, doordeweeks heen en terug hierlangs rijden, en dat voor 5 jaar lang. Ik heb het zo onderhand wel gehad..

Dag 102
Dagje Rotterdam. Dit was mijn eerste keer in de trein. Toen we water overstaken, vond ik het beeld wel mooi, en maakte ik deze foto uit het raam. Jammer dat er iemand op het raam heeft geschreven (niet ik, I swear). Maar toch is het nog een mooie foto.

Dag 103
Mijn aankopen! Nouja, de tassen waar ze in zitten. Ik moest ergens een foto van maken.. En in deze winkel kom ik niet zo vaak. Niet vaak genoeg, moet ik eigenlijk zeggen. Écht een geweldige winkel.

Dag 104
Mooie, oranje bloemetjes, die we mochten gaan ophalen, met dank aan de postcode loterij. We hadden de keuze uit oranje en roze, maar we hebben toch maar voor deze gekozen, vanwege het voetbal! Ze passen perfect in de trend.

Dag 105
Mazzel! Zo heet dit lieve hondje van Kelly. Het is echt een scheetje, maar hij is natuurlijk niet zo leuk als mijn eigen hondje.. Ik vind Mazzel overigens wel echt een leuke naam voor een hond. Ik vraag me nu eigenlijk wel af hoe de knuffel van Mazzel heet. Die moet toch ook wel een naam hebben?

Dag 106
Wederom voor het voetbal. (Ik geef daar eigenlijk helemaal niks om) Maar deze vogeltjes vind ik wel echt leuk. En ze piepen!! Wat wil een mens nog meer, dan oranje, piepende vogeltjes?

Dag 107
Een mooie uitspraak van een tegeltje aan mijn muur. Mijn vrienden zijn altijd welkom, en dat weten ze ook! Ze kunnen nooit te vroeg langskomen, want ik vind het altijd prima als ze er zijn :)

Dag 108
 Vinden jullie dit geen mooie lucht? Die wolken zien er zo echt heel gemaakt uit, wat ik wel erg grappig vind. Overigens was de lucht zelf wel een stuk blauwer dan je op de foto kunt zien. Dat is wel erg jammer, maarja daar kan ik ook niks aan doen...

Dag 109
Nog meer bloemetjes! In de bakken die ik kreeg, om aan mijn balkon te hangen. Ik denk dat ik ze zo maar eens water ga geven, voordat ik straks weer alleen maar blaadjes heb..

Dag 110
Ik had al vakantie, maar vrienden van me hadden nog sportdag. Ze vroegen of ik mee ging naar de macdonalds naderhand, want ja, al die kilo's die eraf zijn gegaan met sportdag, moeten er natuurlijk weer aan gegeten worden! Natuurlijk ging ik mee. Het was heel erg lekker. Om de een of andere reden hebben we alles wat over bleef in een mcFlurry bekertje gekiepert. Waaronder de EK Milkshake, die overigens echt helemaal niet lekker was.. Ook de groente van de hamburger die eraf gevallen was, kreeg als lot om in deze prut terecht te komen. De serveerster was niet echt blij met ons, toen ze het moest opruimen.. Maar wij hadden de grootste lol!

Dag 111

Vandaag ging ik oefenen met mijn haren te krullen. Deze foto heb je misschien eerder al gezien, bij het review van mijn krultang. Ik vind mijn haar hier zo mooi! Ik heb maar besloten om daarom deze foto ook als challenge-foto te gebruiken.

Dag 112

Ik heb vandaag niet echt veel gedaan. 's Avonds televisie gekeken, met als een van mijn favoriete programma's De jongens tegen de meisjes. Ik bedacht me dat ik nog geen foto had gemaakt, erg slecht van mij! Daarom maakte ik een foto van de televisie show. Ik vind deze wel echt grappig, met die maskers.

Dag 113

Wederom een ik-doe-vandaag-niks-dag. De hele dag 90210 gekeken op mijn laptop, op bed. Heerlijk! Daarom maar een foto daarvan.. Ik was een beetje inspiratie loos, wat je waarschijnlijk al wel door had.

Dag 114
Bloemetje! Ze zijn alleen niet echt. Deze staan in mijn moeders kast. De roos heeft ze van mij gekregen, een aantal jaren gekleden met moederdag. Het is een roos van zeep, maar ze vind het zonde om hem te gebruiken. Hij ruikt in ieder geval erg lekker. En het kaartje wat ik er toendertijd aan heb gedaan, zit er ook nog steeds aan.

Dag 115
Gala! Het was echt ontzettend leuk! Deze foto is thuis gemaakt, stiekem vind ik hem eigenlijk toch ook wel heel erg leuk. Let ook vooral op het programma dat op televisie is, aan de rechterkant...

Dag 116

 Voetbal! (alweer) Jammer dat ze hebben verloren, maar het ligt in ieder geval niet aan deze leuke Hoe heten ze ook alweer, wuppies, welpies, beesties, weet ik wat de albert heijn allemaal gehad heeft. Mooi in elkaar gevlochten, Rood Wit en Blauw!

Dag 117
 Yes, I did it! Deze taart vind ik overigens echt heel leuk, vooral dat geslaagd/gezakt ding, linksboven. Toch maar goed dat geslaagd is ingekleurd! Hij was overigens ook echt heel lekker..

Dag 118
 Kijk, hier is het bewijs, de lelijke vlag, die ik van school heb mee gekregen om op te hangen. Goede reclame voor hen ook, trouwens.. Nouja, wat kan mij het schelen, ik ben in ieder geval van die school af!

Dag 119
Bandwedstrijd in 013! Was echt ontzettend leuk! De band waar wij voor kwamen, your soul please, werden 2e! Ze waren ook echt heel goed, en natuurlijk kon ik het niet laten om tijdens hun optreden wat foto's te maken. Deze vind ik echt heel erg gaaf.


0 reacties:

Profile

Mijn foto
Mariska
Dit is een blog van een meisje van 18, genaamd Mariska. Over fashion, fotografie, boeken, muziek en nog veel meer! Follow me, if you like?
Mijn volledige profiel tonen
Mogelijk gemaakt door Blogger.

Labels

Bloglovin

Follow Blosses

Goodreads

2013 Reading Challenge

2013 Reading Challenge
Mariska has read 0 books toward her goal of 100 books.
hide