zondag 3 juni 2012

We love partying! [1/3]

We love partying is hoofdstuk 2 van het verhaal Tot op het bot, geschreven door V. Valentina. Voor het laatste deel, klik hier.

We love partying! [1/3]
'Kijk eens wie we daar hebben!' roept een jongen die zo uit een campagne vvan Tommy Hilfigher kan zijn gestapt.
'En we hebben drank!' roept Cameron, terwijl ze een grote fles Whisky en een fles Tequila omhoog houdt. Iedereen juicht. Twee jongens sjouwen een grote kist vol met flessen drank mee naar voren.
'Ja, dat lijkt er meer op,' lacht Scarlett terwijl ze bij de Tommy-Hilfigher-jongen op schoot gaat zitten.
'Shit, winnen we weer niet,' roept Alyson lachend terwijl ze een grote slok Tequila van Cameron neemt en mij meesleurt over het kleine strandje. 'Ik zal je aan wat mensen voorstellen.' Ze wijst me wat jongens aan. Stuk voor stuk zijn het knappe gasten. Maar eerlijk gezegd is er maar een jongen die mij interesseert.
Ik laat Alyson achter bij een jongen, genaamd Zain, die zijn neus al in haar bloesje weet te steken. Waar zou dat eindigen vanavond? Lachend loop ik door over het strandje. Daar zit Riley, hij heeft een fles drank in zijn handen en geeft net een joint door. Er wordt veel gezopen hier. Maar ik haal mijn schouders op en wring me naast Riley.
'Ik wil ook wel een trekje' zeg ik luid.
Riley slaat een arm om me heen en houdt me de drankfles voor. 'Zo, dus jij denkt dat je wel wat van onze kostbare drugs mag gebruiken?'
'Ja,' zeg ik, terwijl ik een grote slok uit Riley's fles neem. 'Of wil je niet zien hoe ik ben als ik stoned ben?' vraag ik uitdagend.
'Is dat zo speciaal dan?'
'Echt wel!' antwoord ik. 'Zoiets heb je nog nooit meegemaakt.'
'Oké,' roept Riley. 'Kom even hier met die joint.' Een paar seconden later neem ik een grote haal.
'Lekker?' vraagt Riley als de joint alweer verder gaat.
'Dacht je dat ik nog nooit had geblowd dan?'
'Nee, ik dacht dat je dit dan ook wel lekker zou vinden.' Langzaam buigt Riley naar me toe. Zijn ogen schitteren nog heel even in het licht van het kampvuur en dan sluit hij ze. Ik ruik een duur luchtje en ik glimlach. Dan sluit ik mijn ogen.

0 reacties:

Profile

Mijn foto
Mariska
Dit is een blog van een meisje van 18, genaamd Mariska. Over fashion, fotografie, boeken, muziek en nog veel meer! Follow me, if you like?
Mijn volledige profiel tonen
Mogelijk gemaakt door Blogger.

Labels

Bloglovin

Follow Blosses

Goodreads

2013 Reading Challenge

2013 Reading Challenge
Mariska has read 0 books toward her goal of 100 books.
hide