zondag 10 juni 2012

We love partying! [2/3]

We love partying is hoofdstuk 2 van het verhaal  Tot op het bot, geschreven door V.Valentina. Dit is het tweede gedeelte, voor deel één, klik hier 



We love partying [2/3]
Maar net voordat onze lippen elkaar raken en ik de leukste jongen van de wereld kan zoenen, wordt er hard aan mijn arm getrokken en val ik bijna in het zand. Als ik mijn ogen open, zie ik het grijnzende gezicht van Scarlett die me nog net heeft kunnen opvangen.
'Komen jullie mee, we gaan een spelletje doen.' zegt ze met een klein beetje een dubbele tong. Riley staat ook op en slaat een arm om me heen. Mijn schouder begint te gloeien. Het is zo'n schatje.
'We hebben hier echt een leuk drankspel, let maar op.' fluistert Riley in mijn oor terwijl we met Scarlett mee lopen.
In het midden van een kring ligt een twister doek en Scarlett gaat er naast zitten. Ze pakt het draaibord en roept: 'Wie doet er als eerste mee?'
Jane komt uit een groep mensen. Ze heeft de fles Whisky nog steeds in haar handen en ze lijkt niet bepaald nuchter meer. 'Ik ben rood en Matthew is blauw, hè schat?' De Tommy Hilfiger jongen strompelt achter Jane aan. Het is een heel grappig gezicht.
Mabel doet ook een stap naar voren en als laatste meldt een jongen zich aan. Dan begint Scarlett met draaien.
'Het is het gewone spel,' fluistert Riley in mijn oor terwijl hij me nog een stukje dichter naar zich toe trekt. 'het verschil is dat iedereen ook een kleur is. En als jouw kleur wordt gedraaid, moet je een opdracht doen. Bij de rechterhand moet je wodka drinken. En bij bijvoorbeeld linkervoet moet je iemand uit het spel zoenen, nog steeds zonder te vallen. En als je valt, moet je naakt in het meertje duiken.' We kijken hoe de spelers van het spel steeds meer dronken worden.
'Linkervoet rood!' roept Scarlett boven het lawaai uit. 'Jane moet iemand uit het spel gaan zoenen!' Onhandig probeert ze zich zo te draaien dat ze Matthew kan zoenen, maar ze staat in een onmogelijke houding, en alle drank die ze deze avond naar binnen heeft gewerkt, zal haar ook niet bepaald helpen. Ze valt boven op Matthew, die daardoor op de grond valt.
'Sorry,' proest Jane hard zonder er ook maar iets van te menen.
'Matthew moet het water in!!' wordt er geroepen.
'Nee, Jane viel als eerste!' roepen anderen.
'We laten ze samen in hun ondergoed gaan,' besluit Scarlett dan, met de bedoeling haar vriendin een beetje te beschermen. Maar de dronken Jane verpest het toch al voor zichzelf. Ze trekt met veel moeite haar strakke jurkje uit.
'Oeps,' zegt ze gniffelend. 'Ik heb geen ondergoed aan.' Ze begint zo hard te lachen dat het aanstekelijk is. Terwijl Matthew met zijn dronken kop samen met Jane naar he water loopt, komt Alyson in beeld. 'Waarom gaan we niet gewoon met z'n allen het water in?' Met haar jurkje in haar handen strompelt ze achter Matthew en Jane aan. Ook de rest gaat er achter aan.
'Zullen wij dan ook maar gaan zwemmen?' vraagt Riley terwijl hij aan mijn jurkje begint te trekken.
'Dat zou jij wel willen, hè?' Maar ik heb te veel gedronken om na te denken, en voor ik het weet, is mijn jurkje weg.
'Nee,' zegt Riley. 'Ik wil dit veel liever.' En hij zoent me, vol op mijn mond. tinteling schiet door me heen, het is geweldig. De rest van het schooljaar kan nu al niet meer stuk!
'Kom, we zouden gaan zwemmen,' zegt Riley dan, en we lopen richting het water. Hand in hand.

0 reacties:

Profile

Mijn foto
Mariska
Dit is een blog van een meisje van 18, genaamd Mariska. Over fashion, fotografie, boeken, muziek en nog veel meer! Follow me, if you like?
Mijn volledige profiel tonen
Mogelijk gemaakt door Blogger.

Labels

Bloglovin

Follow Blosses

Goodreads

2013 Reading Challenge

2013 Reading Challenge
Mariska has read 0 books toward her goal of 100 books.
hide