zaterdag 31 maart 2012

Dag 36 t/m 42

Omdat ik het een beetje te druk had de afgelopen week, komen er nu 7 foto's tegelijk. Enjoy. 365 Day Photo Challenge

Dag 36
Onze oude molen. Ik ben dol op molens, en vandaag kwamen we erlangs, zoals iedere zondag. Ik heb geen idee waarom er nu van die vrolijke vlaggetjes aanhangen, maar ik vind het er wel erg leuk uit zien.

Dag 37

Deze heb ik op de fiets gemaakt, ik vond hem wel mooi, met die bloesem en al die struikjes..

Dag 38

En vandaag gingen we er dan eindelijk naar toe: The Hunger Games, in de bioscoop! Geweldige film, ik heb er erg van genoten!

Dag 39
Lekker een broodje bij de Panos!

Dag 40

En wederom een foto die niet wil draaien.. Maar dat autootje! Die rode, is ie niet ontzettend cute?

Dag 41

Deze wil ook al niet. Ik vind het wel een cute foto, net een tas met voetjes..

Dag 42

Help Wanted. Met al het vele leerwerk van mijn komende SE week..

Gerelateerde artikelen:31 t/m 35

0 reacties:

Profile

Mijn foto
Mariska
Dit is een blog van een meisje van 18, genaamd Mariska. Over fashion, fotografie, boeken, muziek en nog veel meer! Follow me, if you like?
Mijn volledige profiel tonen
Mogelijk gemaakt door Blogger.

Labels

Bloglovin

Follow Blosses

Goodreads

2013 Reading Challenge

2013 Reading Challenge
Mariska has read 0 books toward her goal of 100 books.
hide