vrijdag 16 maart 2012

J'adore Louis Vuitton!


Ik heb pasgeleden een Franse presentatie moeten houden over een Frans onderwerp. Het onderwerp dat ik heb gekozen was Louis Vuitton. Ik vond het een ontzettend interessant onderwerp, en daarom besloot ik er ook een kort stukje over te schrijven, hier op Blosses. Enjoy!


Het merk
Louis Vuitton is een Frans modemerk dat vooral bekend is dankzij zijn koffers en tassen. Hiermee is ook alles begonnen in 1854. Het is één van de oudste modehuizen in Frankrijk. Nu zijn er vele verschillende producten, zoals schoenen, koffers en accesoires. Alle producten hebben dezelfde bekende print, met bloemetjes en het bekende LV logo.

De duurste tas is de Louis Vuitton Tribute Pachwork bag. Deze is meer dan €30.000,-! De goedkoopste is echter maar zo'n €210,-

Persoonlijk vind ik die 'goedkopere tas een stuk mooier dan de allerduurste. Ik zou sowieso geen €30.000,- betalen voor één tas, dat is een beetje teveel. Er zijn ook niet zoveel van deze tassen verkocht. Het zijn eigenlijk allemaal tassen in één. Wat je mooi vind..


Ik heb de website eens goed doorgespit. Deze tas vind ik het mooist. Deze kost €295,- Hij is mooi, maar dit heb ik er niet voor over. Doe mij maar een goedkopere, neppe variant..
Wat vinden jullie van deze producten? Zouden jullie zoveel geld er voor over hebben, of kopen jullie liever een neppere variant, zoals ik?

0 reacties:

Profile

Mijn foto
Mariska
Dit is een blog van een meisje van 18, genaamd Mariska. Over fashion, fotografie, boeken, muziek en nog veel meer! Follow me, if you like?
Mijn volledige profiel tonen
Mogelijk gemaakt door Blogger.

Labels

Bloglovin

Follow Blosses

Goodreads

2013 Reading Challenge

2013 Reading Challenge
Mariska has read 0 books toward her goal of 100 books.
hide