maandag 19 maart 2012

I am grateful for..

Vandaag moet ik voor mijn Gratitude challenge een lijstje maken van dingen waar ik dankbaar voor ben, met behulp van het alfabet. Ik denk dat dit erg lastig is, maar ik ga het proberen!

Ik ben dankbaar voor:
A. Alle dingen die goed gaan in mijn leven
B. Bloggen, en dat ik dit ontdekt heb
C. Chocola, en wat voor effect het op mij heeft
D. (Dag)dromen. Op een andere plek komen dan waar je eigenlijk bent.
E. Eten. Ik hou van eten en ik ben heel dankbaar dat ik hier zomaar eten kan kopen en kan klaarmaken, wetend dat het niet overal zo is.
F. Fotografie. De mogelijkheid om alle mooie momenten in mijn leven vast te kunnen leggen.
G. Mijn gezondheid
H. De mogelijkheid om om hulp te vragen wanneer ik het nodig heb
I. Internet. Ik zou niet weten wat ik zou moeten zonder..
J. Jeugd. Dat ik nog jong ben en nog van alles kan doen waar ik zin in heb. En de mogelijkheid om te zijn wie ik wil zijn.
K. Kado's (Ja, ik speel vals want ik weet dat je dat eigenlijk zo schrijft: cadeaus. Maar ik wist niks beters bij de letter K) Ik ben dol op het geven en krijgen van cadeaus. En dankbaar omdat er mensen zijn die het niet erg vinden om geld aan me uit te geven.
L. Het leven en de liefde. Need we say more?
M. Maris(ka). Ik ben dankbaar voor mijn naam.
N. Narcissen. En eigenlijk alle bloemen, planten en bomen die er groeien. Ik ben dol op de natuur.
O. Ouders die altijd voor me klaar zullen staan
P. Party! Ik ben dol op feestjes!
Q. Q-music, het radiostation. Niet dat dit mijn favoriete station is, want dat is 3FM, maar deze draait ook goede platen.
R. Rust. Vrienden en familie om me heen is geweldig, maar ik zou stikken als ik niet af en toe even tot mezelf kon komen en even rusten.
S. School. Hoewel de school waar ik nu naartoe ga verre van goed is, ben ik toch dankbaar voor de mogelijkheid om naar school te gaan.
T. Tuin. Ik ben dankbaar voor onze redelijk grote tuin waar ik lekker in het zonnetje kan gaan zitten.
U. Uitgaan. Ik doe het niet zo vaak, maar dat betekend niet dat ik er niet van geniet.
V. Vriendschap. Ik zou echt niet weten wat ik zonder al mijn lieve vrienden zou moeten.
W. Water dat hier gewoon zomaar uit de kraan komt.
X.
Y.
Z. Zelfvertrouwen. Ik weet dat er een boel mensen zijn die te weinig zelfvertrouwen hebben, en daardoor nog wel eens in de problemen kunnen komen. Ik geloof dat ik wel zelfvertrouwen heb, en daar ben ik erg dankbaar voor.

Voor X en Y kon ik niks bedenken.. Bij X kwam ik niet verder dan Xylofoon en bij Y bleef ik op Yoga zitten. Deze woorden hebben dus helemaal niks met me te maken, dus ik besloot om ze maar gewoon open te laten.

Ik vind dat ik het er nog redelijk van af gebracht heb. Ik heb toch maar weer 24 dingen kunnen verzinnen!

Gerelateerde artikelen: Dag 1

0 reacties:

Profile

Mijn foto
Mariska
Dit is een blog van een meisje van 18, genaamd Mariska. Over fashion, fotografie, boeken, muziek en nog veel meer! Follow me, if you like?
Mijn volledige profiel tonen
Mogelijk gemaakt door Blogger.

Labels

Bloglovin

Follow Blosses

Goodreads

2013 Reading Challenge

2013 Reading Challenge
Mariska has read 0 books toward her goal of 100 books.
hide