zaterdag 3 maart 2012

DIY; Kaarten

Voor mijn DZP (doel 68) moest ik 10 kaarten maken voor Postcrossing. (Hier schrijf ik later ook nog een blogje over). 10 home-made kaarten dus. Ik heb er iets meer gemaakt, 12 in totaal. Lees meer als je wilt weten hoe of wat!

Met dit boekje heb ik verschillende origami ontwerpen gemaakt. Tassen, kleding, ijsjes en cupcakes. Deze heb ik op blanco kaarten geplakt. (Gekocht bij de boekenvoordeel, crème kleurig karton) Een gekleurd strikje erop en een leuke quote, zoals Life is like an ice cream, enjoy it, before it melts.

Ik had 12 strikjes, dus ik besloot ook om 12 kaarten te maken. Ikzelf vind ze super leuk, wat vinden jullie?

0 reacties:

Profile

Mijn foto
Mariska
Dit is een blog van een meisje van 18, genaamd Mariska. Over fashion, fotografie, boeken, muziek en nog veel meer! Follow me, if you like?
Mijn volledige profiel tonen
Mogelijk gemaakt door Blogger.

Labels

Bloglovin

Follow Blosses

Goodreads

2013 Reading Challenge

2013 Reading Challenge
Mariska has read 0 books toward her goal of 100 books.
hide