woensdag 28 maart 2012

DIY Shirts..

Goed, ik ben dol op de Hunger Games. Maar dat is niet waar dit stuk over gaat. Dit stuk, gaat over het maken van je eigen shirts, net zoals ik heb gedaan, dat kun je hierboven zien. Wil je weten hoe? Lees dan verder..

Het is eigenlijk echt heel makkelijk. Je koopt ergens een goedkoop wit shirtje (een andere kleur mag ook, maar dit is niet zo handig). Bij de Action kun je heel goedkoop Transfer papier kopen. Deze is ook goed. Bij de hema kun je het ook kopen, ook niet zo duur, maar deze is van hele slechte kwaliteit.

Op de computer maak je een leuk patroon of een leuke tekst die je op een shirt wil, en je print deze uit, op het transfer papier. Een halfuurtje laten drogen, en je kunt het op je shirt strijken!

Let op! Als je tekst wil, onthoud dan wel dat je het eerst spiegelt. Anders staat je tekst in spiegelbeeld op je shirt, ook leuk, maar niet helemaal de bedoeling..

2 reacties:

Nikki zei

Ik vergat altijd waar ik transfer papier moest kopen ^^ Textiel stiften zijn ook leuk om mee te klooien!

Anoniem zei

leuk!

Profile

Mijn foto
Mariska
Dit is een blog van een meisje van 18, genaamd Mariska. Over fashion, fotografie, boeken, muziek en nog veel meer! Follow me, if you like?
Mijn volledige profiel tonen
Mogelijk gemaakt door Blogger.

Labels

Bloglovin

Follow Blosses

Goodreads

2013 Reading Challenge

2013 Reading Challenge
Mariska has read 0 books toward her goal of 100 books.
hide