zaterdag 24 maart 2012

Gratitude..



Ik heb weer 2 dagen van de Gratitude challenge gedaan. Je kunt ze vinden als je verder klikt ;)


Ik heb deze opdracht ook voltooid. Maar deze is nogal persoonlijk, dus ik heb besloten hem niet op mijn blog te zetten.



De opdrachten beginnen jammer genoeg nogal op elkaar te lijken. Toch zal ik het afmaken!
Ik ben dankbaar voor mijn ouders, die altijd voor me klaar staan. Mijn vriendengroep, die de laatste tijd echt enorm is gegroeid. Hier ben ik heel blij mee, want ik vind het leuk om gezellige dingen met vrienden te doen duh, wie niet? Niet is leuker dat een grote, gezellige, hechte vriendenclub! Ik ben hier ook heel erg dankbaar om, omdat ik ook weet hoe het is om geen vrienden te hebben. Hier ga ik niet te veel over zeggen, maar ik ben mijn lieve vrienden in ieder geval heel dankbaar dat ze mijn vrienden willen zijn!
Verder, ik ben gezond, ik ben niet rijk maar verre van arm, en dat is ook iets om blij mee te zijn. Ik ben wie ik wil zijn, en niemand kan daar iets tegenin brengen. Ik ben trots op wie ik ben, en ik ben dankbaar dat ik mezelf kan zijn.                          

Gerelateerde artikelen: Day 3

0 reacties:

Profile

Mijn foto
Mariska
Dit is een blog van een meisje van 18, genaamd Mariska. Over fashion, fotografie, boeken, muziek en nog veel meer! Follow me, if you like?
Mijn volledige profiel tonen
Mogelijk gemaakt door Blogger.

Labels

Bloglovin

Follow Blosses

Goodreads

2013 Reading Challenge

2013 Reading Challenge
Mariska has read 0 books toward her goal of 100 books.
hide