maandag 12 maart 2012

Review: Babyliss stijltang Slim ST226E


Voor mijn verjaardag kreeg ik deze stijltang, de Babyliss Slim ST226E. Nergens op internet kon ik een goede review geven, en aangezien ik deze nu al meerdere malen gebruikt heb, besloot ik om voor jullie er een review over te schrijven!

Wat zegt de Babyliss website erover?

De temperatuur van deze stijltang is instelbaar op 14 standen. De medium platen zijn geschikt voor middellang tot lang haar en zijn voorzien van Sublim Touch platen. Deze platen bieden een volledige bescherming van het haar. Het smalle en ronde design maakt het een handige stijltang voor het steilen en modelleren van het haar.
- Met SUBLIM Touch platen: ultra glad oppervlak, biedt volledige bescherming van het haar
- 14 Temperatuurinstellingen, instelbaar van 130 tot 200 graden
- Onmiddellijk op temperatuur
- Afmetingen platen 28 mm x 95 mm
- Geschikt voor middellang tot lang haar
- Cool - touch buitenzijde, handig en veilig in gebruik
- Geschikt voor ieder haartype, ook geschikt voor gekleurd haar
- Aan/uit schakelaar met indicatielampje
- Schakelt automatisch uit
- Professioneel meedraaiend snoer 



Het meedraaiend snoer is erg handig. Wat ik ook erg fijn vind, is dat hij 'dicht' kan, zoals je kan zien op de foto. De twee delen kun je tegen elkaar aan vastzetten. Dit is handig, want zo neemt hij niet zoveel plek in. Hij is sowieso ook lekker klein en fijn in gebruik. De stijltang heeft verschillende temperatuur standen, wat ook fijn is. Iets minder is dat je niet kunt zien op welke temperatuur hij staat. 

De stijltang glijdt heel gemakkelijk door je haar heen, en maakt het vrij snel stijl. Hij is ook erg snel opgewarmd, het duurt ongeveer 1 of 2 minuutjes.
Maar hoe goed stijlt ie?
Ik ben er erg tevreden over. Mijn haar is nog nooit zo stijl geweest! Hieronder zie je wat voor en na foto's.

Dit is voor. M'n make up heb ik hier nog niet gedaan, dus let daar maar niet op..
Tip!
(Dit geldt voor alle stijltangs) Als je je haar wilt gaan stijlen, zorg dan dat je je haar goed beschermt van te voren, met een goede Heat Protection. Deze heb je van verschillende merken. Ikzelf heb van Andrelon, en deze is prima!


0 reacties:

Profile

Mijn foto
Mariska
Dit is een blog van een meisje van 18, genaamd Mariska. Over fashion, fotografie, boeken, muziek en nog veel meer! Follow me, if you like?
Mijn volledige profiel tonen
Mogelijk gemaakt door Blogger.

Labels

Bloglovin

Follow Blosses

Goodreads

2013 Reading Challenge

2013 Reading Challenge
Mariska has read 0 books toward her goal of 100 books.
hide