donderdag 17 mei 2012

Dag 84 t/m 89

De 365 day photo challenge. De laatste keer sprak ik over dat ik de foto's niet mooi genoeg waren. Het waren foto's van iets. En dat was juist wat ik niet wilde. Ik heb geprobeerd andere, mooiere foto's te maken. En dit is zeker gelukt! Lees verder voor de nieuwste foto's!

Dag 84
Ik weet niet wat jullie vinden, maar ik vind deze foto echt prachtig. Ik ben stiekem heel trots dat ik deze gemaakt heb. Wauw! Dit is dus eigenlijk precies wat ik bedoelde :)


Dag 85
Deze vin ik eigenlijk ook wel mooi. Ik ging de hond uitlaten en nam toen gelijk mijn camera mee. Aan deze foto kun je wel zien dat het lekker warm was, de zon schijnt op de bladeren. Ik wilde perse dat lieveheersbeestje op de foto hebben (ik ben dol op lieveheersbeestjes), maar hij probeerde telkens weg te lopen..

 Dag 86
Onze Job. Lekker in de zon achter het glas. Zie je hoe lief hij glimlacht? Ik wist eerlijk gezegd niet eens dat honden kónden glimlachen. Nou, blijkbaar wel dus! Wat is het toch een schatje

 Dag 87
Ik vind dit nog steeds zó lief! Ik zal eens even uitleggen wat dit is. Dinsdag had ik mijn eerste examen, en ik was bloednerveus. Toen ik op school aankwam en mijn kluisje open deed, lagen daar allemaal briefjes in! Briefjes van vrienden, die me succes wensten en me vertelden dat ik het wel kon en dat ik het wel zou redden. En de leuke poppetjes die je hierboven ziet, die lagen er ook in. (valt het je op dat bij de onderste één jongen tussen allemaal meisjes zit?)
Ik vind dit zó lief, hier moest ik wel een foto van maken, toen ik de briefjes mee naar huis genomen had. Maar ik zal ze niet weg gooien hoor, echt niet :) De poppetjes hang ik op, en de briefjes ga ik heel goed bewaren.

 Dag 88
Nu stelt deze foto eigenlijk niks meer voor, vergeleken bij de vorigen.. Hij stelt eigenlijk sowieso niet zoveel voor, het is een schilderij. Ik wou dat ik kon zeggen: Dit heb ik gemaakt! Maar helaas, dat is niet zo. Toch is het een mooi schilderij..

 Dag 89
Dit was een onderdeel van de Gratitute Challenge. Hoe vaak hoor je het niet, je positieve eigenschappen opschrijven terwijl je naar jezelf in de spiegel kijkt. dit heb ik ook gedaan. (Ik had alleen liever gekleurde briefjes gehad, dat oogt wat mooier..) En ik besloot hier maar een foto van te maken. Het is toch een apart gezicht zo..

0 reacties:

Profile

Mijn foto
Mariska
Dit is een blog van een meisje van 18, genaamd Mariska. Over fashion, fotografie, boeken, muziek en nog veel meer! Follow me, if you like?
Mijn volledige profiel tonen
Mogelijk gemaakt door Blogger.

Labels

Bloglovin

Follow Blosses

Goodreads

2013 Reading Challenge

2013 Reading Challenge
Mariska has read 0 books toward her goal of 100 books.
hide