donderdag 31 mei 2012

Ik ben verliefd op mijn zus

Nee hoor, dat is niet waar. Het is echter wel één van de zoekwoorden die ingetypt zijn om bij mijn blog te komen. Best apart, vind je niet? Ik kijk de laatste tijd telkens bij mijn statistieken en dus ook bij de zoekwoorden.. En daar staan toch best aparte dingen bij..

ZoekwoordenDe meeste zoekwoorden die zijn gebruikt, gaan over The Hunger Games. Dat is vrij logisch, want daar heb ik ook behoorlijk wat over geschreven. Nightlock berries, de film, de boeken.
Dan is mijn stijltang een veel gebruikt zoekwoord, de Babyliss ST226E. Dan is het toch nog nuttig geweest dat ik dat review erop heb gezet. Als ik verder kijk, zie ik dat het 82x bekeken is!
Verder zie ik dat Pinata maken ook vaak een verwijzing is naar mijn blog. Logisch, want dat heb ik ook een keer gedaan en het is leuk!
Dan nog Gemene Opmerkingen., Museum Amsterdam Obama , Duurste Louis Vuitton Tas. En natuurlijk 'Ik ben verliefd op mijn zus' zoals ik eerder al zei, een gebruikt zoekwoord (en nu waarschijnlijk nog vaker..) Ik heb gezien hoe mensen met dit ingetypt te hebben, bij mijn blog aankomen. Bij het stukje My Style heb ik namelijk een stukje over mijn galajurk, en daar in staat: 'Ik ben verliefd op dit jurkje! Hij is overigens niet van mij, maar van mijn zus'. Zo zie je maar..

Verwijzingssites
De meeste verwijzingen komen van mijn blog zelf, of van Google. Er zijn echter ook een aantal andere, die ik niet helemaal thuis kan brengen. Misschien dat jullie weten wat deze websites zijn? Zoals domar.ru Bestbxcleaner (of zoiets) Mijn computer geeft foutmelding bij beide, maar ik vraag me toch af wat deze websites zijn, en hoe mensen via die site op mijn blog komen..
Verder komen er een aantal mensen van andere blogs af.

1 reacties:

Your Lifestyle Guide zei

haha wat bizar! Ik had laatst een aantal bezoeken via google afbeelding op de zoekterm brunette meisje. Was ik ook niet zo blij mee. Allemaal halfnaakte vrouwen haha

Profile

Mijn foto
Mariska
Dit is een blog van een meisje van 18, genaamd Mariska. Over fashion, fotografie, boeken, muziek en nog veel meer! Follow me, if you like?
Mijn volledige profiel tonen
Mogelijk gemaakt door Blogger.

Labels

Bloglovin

Follow Blosses

Goodreads

2013 Reading Challenge

2013 Reading Challenge
Mariska has read 0 books toward her goal of 100 books.
hide