zaterdag 5 mei 2012

Dag 71 t/m 76

En we hebben weer nieuwe foto's! Dit was een redelijk drukke week, zoals ik al eerder zei, anderen hebben nu vakantie, en ik heb lesvrij voor m'n CE.. Toch kon ik het niet laten om af en toe iets leuks te gaan doen.. Zie hier de nieuwste foto's van mijn 365 day photo challenge
Dag 71
Koninginnenacht. We gingen naar een festival waar we zo'n 3 minuten bleven. Toen gingen we eventjes bij een vriendin wat spullen ophalen. Haar zus was jarig en had wat 'vrienden' uitgenodigd. Zo ook dit meisje (ik zal haar naam niet noemen, want ik weet niet of ze dat goed vind. Ik weet uberhaubt niet of ze het oké vindt dat ik deze foto gebruik..) Telkens als ze opstond om iets te pakken, begonnen mensen te fluiten.. Ik begreep er niks van, tot ik het briefje zag dat op haar rug geplakt was...

Dag 72
Koninginnedag. Een foto van spelende kinderen in oranje kleding had beter bij deze dag gepast, maar aangezien ik niet mee heb gedaan aan spelletjes of iets dergelijks, heb ik deze kinderen niet gezien en dus geen foto kunnen maken. Er was ook iets belangrijkers. Ik moest nog een laptop hebben voor mijn komende studie (probeer maar eens een desktop pc mee te sleuren, daar wordt je ook niet vrolijk van..) en bij t Office Center was 20% korting op alle Acer producten. Met als gevolg dat wij daarheen gingen, en toen ik als een gek ging zeuren, ik deze awesome laptop kreeg. Mijn dag is weer compleet :)

Dag 73
Het stoepkrijt verhaal hebben jullie natuurlijk al gelezen. Daarom vond ik een foto van die tekening ook niet zo boeiend, omdat jullie die al hadden gezien. Die foto's hoorden meer bij dat logje dan bij deze reeks met foto's. En daarom: Een foto van Carlijns tuin! Ik vind het een hele mooie tuin, vandaar deze foto.

Dag 74
Vandaag eigenlijk niet meer gedaan dan geleerd. Daarom maar een foto van een hoek van m'n kamer. Mét natuurlijk een gave The Hunger Games poster! Wat je hier ziet is mijn kleding standaard, volgegooid. En mijn muur met foto lijstjes. En mijn kast waar ik meestal m'n lenzen in doe, waar m'n sieraden staan en mijn parfum verzameling.


Dag 75
Feestje van een hele goede vriendin van mij! Superleuke foto's gemaakt, maar omdat de meeste waarschijnlijk niet op mijn blog willen komen te staan, een mooie foto van de vuurkorf waar we gezellig de hele avond om heen hebben gezeten.

Dag 76
De dag hiervoor waren mijn ouders 23 jaar getrouwd. Ze hadden een mooie bos bloemen gekregen. Ik moest natuurlijk wel een mooie foto van een roos maken, die erin stond ;)


Gerelateerde artikelen: Dag 63 t/m 70

0 reacties:

Profile

Mijn foto
Mariska
Dit is een blog van een meisje van 18, genaamd Mariska. Over fashion, fotografie, boeken, muziek en nog veel meer! Follow me, if you like?
Mijn volledige profiel tonen
Mogelijk gemaakt door Blogger.

Labels

Bloglovin

Follow Blosses

Goodreads

2013 Reading Challenge

2013 Reading Challenge
Mariska has read 0 books toward her goal of 100 books.
hide