donderdag 24 mei 2012

Het inpak gen

Het inpak gen. De een heeft het, de ander jammer genoeg niet. De een kan een hoelahoep nog inpakken zonder dat de jarige ziet wat het is, de ander heeft al problemen met het inpakken van een reep chocola..

Jammer genoeg ben ik dus het laatste. Degene die het nog lastig vind om iets in te pakken wat vierkant is. Ik heb me er al lang geleden bij neergelegd dat ik nooit bij Douglas zal mogen werken. Daar vragen ze je namelijk altijd of het een cadeautje is. Om het vervolgens razendsnel en verbluffend mooi in te pakken. Nee, dat is voor mij niet weg gelegd. Dan toch eerder een baantje bij Kruidvat waar het meer doe-het-zelf is. Als je uit de winkel komt, mag je je cadeau lekker zelf inpakken!

Verbazingwekkend sta ik erbij te kijken, hoe iemand zo snel, iets zo mooi in kan pakken. Neem dit filmpje nu als voorbeeld (hieronder). Daar is iemand die zijn eigen kat in pakt. Dat zou mij al niet lukken (de meesten waarschijnlijk niet). Ten eerste, ik heb geen kat. Wel een hond, maar die springt waarschijnlijk gelijk weg. Ten tweede, ik heb niet het inpak gen, wat deze persoon (en zo'n beetje iedereen uit mijn directe omgeving) wel heeft..

1 reacties:

MissThing zei

Wat een ontzettende lieve kat is dit!! Blijft gewoon liggen de schat. Dat staartje ook. Knap werk hoor. Dat inpakken is ook echt niets voor mij. Ik word er zelfs anti-zen van.

Profile

Mijn foto
Mariska
Dit is een blog van een meisje van 18, genaamd Mariska. Over fashion, fotografie, boeken, muziek en nog veel meer! Follow me, if you like?
Mijn volledige profiel tonen
Mogelijk gemaakt door Blogger.

Labels

Bloglovin

Follow Blosses

Goodreads

2013 Reading Challenge

2013 Reading Challenge
Mariska has read 0 books toward her goal of 100 books.
hide