woensdag 14 november 2012

Dag 57 t/m 73

Voor diegene die het niet weten: Ik ben met een 365 day photo challenge bezig, en tot mijn spijt ben ik opnieuw moeten beginnen.. Vandaag de foto's van dag 57 t/m 73. Wederom, sorry voor foto's die gedraaid zijn, dat komt door mijn Ipod..

Dag 57
Deze hebben jullie als het goed is al gezien. Mijn knuffel! Zelfgemaakt! Goed he? (Okee, hij is best lelijk, maar who cares?) Klik!


Dag 58
Bloemetjes. Omdat bloemen cool zijn. En mooi. En lekker ruiken, althans dat vinden de meesten. Bloemen zijn gewoon awesome. Punt.

Dag 59
Boeken, boeken, boeken, boeken! Geloof het of niet, momenteel heb ik er nóg meer :) (En nee, dit is lang niet alles)

Dag 60
Dit is een kat. Of eigenlijk zijn het er drie. En eigenlijk zijn het geen katten, maar Maneki Neko. Zal ik het even uitleggen? Dit zijn Japanse gelukskatjes. En ja, die middelste is vet. (als ik dik en als in 'cool'). Eigenlijk is het een spaarpot, maar dat boeit niet. Deze heb ik gekocht in mijn 'omg Japan is zo geweldig en ik wil alles hebben!-fase'. Deze katjes vind ik overigens nog steeds leuk, al zijn honden meer mijn ding. Maar ze brengen geluk, blijkbaar, en wie wil er nou niet wat meer geluk in zijn leven?


Dag 61
Dit is een poster. Dat kunnen jullie ook zien. Het is een filmposter. Dat hadden jullie er misschien ook nog wel uit gehaald, aangezien er 'filmfestival' op staat. Goed, dit is dus de poster die wij hebben gemaakt voor onze film. En ik vind hem best wel awesome.

Dag 62
Jep, dit is een boom. Want bomen zijn, net als bloemen, heel erg tof. 


Dag 63
EEN FIAT 500 VLAK VOOR MIJN DEUR. kuch. Sorry. Dit is nou eenmaal mijn favoriete auto. Toen ik een betere foto wilde maken, was hij echter weg :(

Dag 64
Mijn bureautje. Eindelijk eens een keer fatsoenlijk opgeruimd. 


Dag 65
Dit vogelhuisje kreeg mam voor haar verjaardag (niet van mij.) En ik vind hem eigenlijk wel heel erg mooi. Time for a picture!

Dag 66
Ja. Ik verveelde me. Dus? Ik denk dat ik je niet hoef te vertellen wie dit is. Als dit wel het geval is, dan moet je echt even onder die steen uitkomen.

Dag 67
De Hema in Breda heeft zijn make-up afdeling bijgewerkt. Ziet het er niet prachtig uit?

Dag 68
Deze. Film. Is. Zo. AWESOME. Serieus, ik hou van deze film. Was echt heel tof om deze in de bios te zien. Ik kan niet wachten tot hij uit komt! Klik!

Dag 69
Wij verveelden ons, en de Intratuin was dichtbij, dus gingen we daar maar heen. We kwamen deze twee mannetjes tegen, en we sloten gelijk vriendschap. Wat een grappige kaboutertjes!

Dag 70
Dit krijg je, als je een 'spring' foto wil maken, maar de camera te laag staat.. Geen succes. Wel humor gegarandeerd!

Dag 71
Zie je, soms kan ik wel met kinderen overweg. Zie hier het bewijs! Als je je afvraagt wat we aan het doen waren, dit kleine meisje wilde laten zien hoe hoog ze kon springen. Ik hield haar handjes vast en D. (ik weet niet of ze het wel fijn vind als ik haar naam hier op mijn blog zet, dus ik maak er lekker een D. van) tilde haar telkens op toen ze sprong. En of dit meisje het leuk vond!

Dag 72
Busje komt zo, busje komt zo. Hee een bus! Oh, dat is de verkeerde. Busje komt zo, busje komt zo. Deze dan? Nee ook niet. Busje komt zo, busje komt zo. Dat zal hem ook wel niet zijn. Oh, toch wel! RENNEN!

Dag 73
Job heeft ontdekt dat ook hij een schaduw heeft..

0 reacties:

Profile

Mijn foto
Mariska
Dit is een blog van een meisje van 18, genaamd Mariska. Over fashion, fotografie, boeken, muziek en nog veel meer! Follow me, if you like?
Mijn volledige profiel tonen
Mogelijk gemaakt door Blogger.

Labels

Bloglovin

Follow Blosses

Goodreads

2013 Reading Challenge

2013 Reading Challenge
Mariska has read 0 books toward her goal of 100 books.
hide