zondag 11 november 2012

Wat ik zou doen met 1 miljoen..

Geld is iets waar je niet snel te veel van hebt.. En iedereen heeft wel eens nagedacht wat hij/zij zou doen als hij de lotto zou winnen. Een huis kopen, op vakantie gaan, of alles doneren aan een goed doel? Wat zou ik eigenlijk doen?


Als eerste zou ik een nieuwe auto kopen. En wel deze, de Fiat 500 in het lichtblauw. Ik heb mijn rijbewijs nog niet, maar dat terzijde. Ik ben echt verliefd op deze auto!

Vervolgens zou ik ergens iets afhuren (iets groots en duurs) en een super mega groot feest geven voor al mijn lieve vrienden, maar van te voren zou ik ze ophalen in een witte limousine. En dan gaan we ook gelijk eten in een van de duurste restaurants die we kunnen vinden..

Daarna ga ik lekker op vakantie, alle landen bezoeken. (Of tenminste allemaal in Europa) En dat ook in mijn Fiat 500, want ik ben toch rijk zat, en hoef me niet druk te maken om de benzine die ik allemaal verbruik en wat dat allemaal wel niet gaat kosten.

En dan natuurlijk: SHOPPEN. We vliegen naar Milaan (of Rome, of Parijs.. who cares) en we kopen alles wat we willen hebben, alles van de duurste merken. Natuurlijk koop ik ook een heleboel toffe cadeautjes. (Jij krijgt een Chanel tas, jij een paar nieuwe schoenen van een heel duur merk dat ik waarschijnlijk niet kan uitspreken..) Omdat cadeautjes geven leuk is. Vervolgens koop ik van iedere musical die ik nog wil zien, kaarten op de eerste rij, en ik koop kaarten voor Pinkpop, Lowlands, etc. zodat ik eindelijk al mijn favoriete bands kan zien..

En als ik nog wat over heb, koop ik nog een vakantiehuisje in Zuid Frankrijk, kan ik daar altijd naar toe in m'n autootje.

Natuurlijk gaat er ook een deel naar ontwikkelinglanden, mits ik een goede organisatie kan vinden die door heeft dat je niet alleen geld en hulp naar die landen moet sturen, maar mensen die de mensen daar leren hoe ze dingen zelf op moeten lossen.

Oh en ik koop ook op Ebay de sjaal van Chuck van Gossip Girl, die vind ik namelijk te duur voor een sjaal. Maar zodra ik de lotto win, maakt dat ook niet meer uit..


Zo. Nu wachten tot ik 18 ben en een lot kan kopen...

0 reacties:

Profile

Mijn foto
Mariska
Dit is een blog van een meisje van 18, genaamd Mariska. Over fashion, fotografie, boeken, muziek en nog veel meer! Follow me, if you like?
Mijn volledige profiel tonen
Mogelijk gemaakt door Blogger.

Labels

Bloglovin

Follow Blosses

Goodreads

2013 Reading Challenge

2013 Reading Challenge
Mariska has read 0 books toward her goal of 100 books.
hide