vrijdag 2 november 2012

Oktober is Over


Normaal gesproken doe ik aan het begin van iedere maand, een Postcrossing Update over de kaarten van van vorige maand. En zo af en toe doe ik een shoplogje. Nu ga ik lekker alles bij elkaar gooien. Een shoplog van Oktober, alle hoogtepunten, leukste blogs, leukste films, leukste boeken en alle kaarten die ik deze maand heb gekregen.


Dit was een maand waarin ik voor het eerst gratis kon reizen met OV. Waarin ik een superleuke nieuwe serie heb ontdekt, waarvan ik in 3 weken 2,5 seizoen online heb gekeken (Pretty Little Liars). Een maand waarin ik een kaartje heb gekocht voor wat mijn allereerste echte concert zal worden (The Script), waarin ik een heleboel oliebollen gegeten heb, en warme chocola met slagroom gedronken heb. Een maand waarin ik veel te veel geld heb uitgegeven. Een maand waarin ik 3 kwartier aan de telefoon heb gehangen met een van mijn vriendinnetjes die ik al veel te lang niet gesproken heb. Een maand waarin ik mijn eerste tentamen heb gehaald, en mijn allereerste project heb ingeleverd. Een maand waarin ik met mijn gratis OV naar de Primark ben geweest. Een maand waarin Pandapret is bedacht. Een maand waarin we een filmavondje gingen houden met vrienden, en ik eigenlijk nog steeds niet weet welke film we nou niet gekeken hebben. Een maand waarin ik eindelijk al mijn introweek foto's kreeg, en die heb kunnen opplakken in mijn foto album en aan de muur heb gehangen. Een maand waarin ik op zoek ging naar een nieuwe hobby. Een maand waarin we lekker zijn gaan steengrillen, met als toetje iets wat een 'kletskoptoren' heette. Een maand waarin ik wel 3 DZP doelen heb voltooid. Een maand waarin mijn leukste blogje over Breda Barst ging.


Ik heb 2 kaarten gestuurd, naar Duitsland en Rusland. Die naar Rusland is nog onderweg, dat duurt altijd wat langer. Ik heb daarvoor ook een kaart gestuurd, die in Oktober pas zijn aangekomen. Deze ging naar Rusland.

Ontvangen kaarten
De kaart linksboven vind ik het mooist. Hier zit ook een verhaal achter uit de tweede wereldoorlog. Hij komt uit Rusland. Die ernaast komt uit de Fillipijnen. Linksonder komt uit China en die daarnaast uit Taiwan.

Totaal aantal kaarten: 73

Shoplog
Jawel, een hele volle shoplog! Kleding (Primark!) Boeken, Films, etc. Sorry dat ik zo zachtjes praat!

1 reacties:

Carlijn zei

Maris, er zit een gat in je hand! ;)

Profile

Mijn foto
Mariska
Dit is een blog van een meisje van 18, genaamd Mariska. Over fashion, fotografie, boeken, muziek en nog veel meer! Follow me, if you like?
Mijn volledige profiel tonen
Mogelijk gemaakt door Blogger.

Labels

Bloglovin

Follow Blosses

Goodreads

2013 Reading Challenge

2013 Reading Challenge
Mariska has read 0 books toward her goal of 100 books.
hide