maandag 26 november 2012

Dag 74 t/m 85

Voor diegene die het niet weten: Ik ben met een 365 day photo challenge bezig, en tot mijn spijt ben ik opnieuw moeten beginnen.. Vandaag de foto's van dag 57 t/m 73. Wederom, sorry voor foto's die gedraaid zijn, dat komt door mijn Ipod..

Dag 74

Deze dag gingen we met school naar Bergvliet. Om wat te doen? Je kunt het waarschijnlijk niet zien aan deze foto, maar we gingen golfen! Echt heel tof, ik had het nog nooit gedaan, maar ik bleek er best goed in te zijn.. We sloegen alle ballen in het water (dat was de bedoeling! Ik heb nu al medelijden met degene die die op mocht vissen..) en die van mij kwamen best wel ver :)

Dag 75
Ik liep vanuit school naar het station, en toen zag ik dit. 'We aware of the thinkers. I think society is pissing them off lately.' en ik vond het eigenlijk wel een leuke tekst. Foto!


Dag 76
De boom van de overbuurman is echt heel felgekleurd, Leuk tussen al die kale bomen en die deprimerende kleuren..

Dag 77
Ik ben me ervan bewust dat dit er raar uit ziet. Ik schrijf een brief aan mezelf.. Maar kijk eens rechtsboven. Pas lezen: 15/11/2017 staat er. Ik moest van mijn DZP een brief naar mezelf schrijven die ik over 5 jaar pas mag lezen. En ik vond dat ik dat best wel even mooi mocht versieren!

Dag 78
Uiltjes kaarsen zijn super leuk. Maar als het kaarsje erin brandt, ziet het er toch best eng uit, een uil met lichtgevende ogen! 


Dag 79
Dit was op de margriet winter fair. Een ijs bus! Aan de zijkant en aan de voorkant staat geschreven 'Ik smelt voor jou!' Dat is toch super leuk!

Dag 80

Ik ben echt dol op mijn potlood notitieblaadjes. Het ziet er leuk uit, en het blijft plakken, om je overal aan te kunnen herinneren! :)


 Dag 81
Vandaag was de lucht roze. Je kunt het helaas niet zo heel erg goed zien. Als je goed kijkt, dan zie je het wel. Vet he?

Dag 82
Niets is beter op een koude avond dan een kop warme chocolademelk!

Dag 83
De eerste kerstversiering hangt al! Ja, iedereen verklaart me voor gek, maar dat maakt me niet uit. Kerst is leuk, en die versiering maakt het alleen maar leuker! (Mijn kerstbomen staan echter nog niet, die komen nog ;) )
Dag 84

Dit is de Dom. Ja ik had hier al een foto van. Maar die was bij mijn andere foto challenge. Dus lekker nog een foto. Wat is het toch een enorm ding, niet te geloven.

Dag 85
Verven, verven, verven. Leuk toch?

0 reacties:

Profile

Mijn foto
Mariska
Dit is een blog van een meisje van 18, genaamd Mariska. Over fashion, fotografie, boeken, muziek en nog veel meer! Follow me, if you like?
Mijn volledige profiel tonen
Mogelijk gemaakt door Blogger.

Labels

Bloglovin

Follow Blosses

Goodreads

2013 Reading Challenge

2013 Reading Challenge
Mariska has read 0 books toward her goal of 100 books.
hide