donderdag 1 november 2012

November: NABLOPOMO!

Het is november! En dat betekent 1 ding: Oktober is voorbij, Het is nog steeds herfst, Sinterklaas en Kerst komen dichterbij. Het is weer NABLOPOMO!


Okee, goed. Maar wat is dit nou precies? Het is een idee, gebaseerd op NaNoWriMo, daar zal ik zo meer over vertellen (dat ga ik namelijk ook proberen). Nablopomo staat voor National Blog Posting Month. Oftwel, iedere dag een nieuwe blogpost! Ik ga dit doen omdat het op mijn DZP lijstje staat, omdat jullie lezers het wel verdiend hebben, nadat er telkens een week tussen mijn posts zat, en ik ga het doen, gewoon, omdat het kan!

Het idee is dat je je schrijven verbeterd en dat je leert om constant te bloggen. Dat is dus ook mijn doel. Ik heb voor mezelf al een tijd bedacht: 11.11. Om die tijd komen de blogjes online. (Net zoals deze, hihi). En de bedoeling is dus dat we aan het eind van deze maand 30 nieuwe posts hebben!


Goed, maar wat is NaNoWriMo dan? Dit staat voor National Novel Writing Month. Oftwel: Je gaat een boek schrijven deze maand. 50.00 woorden in 30 dagen. Dit ga ik dus ook proberen, al gaat mijn NaBloPoMo voor. Vooral omdat ik gisteren pas besloten heb dat ik dit ook ga doen, en ik nu nog steeds geen inspiratie heb. Wish me luck!

0 reacties:

Profile

Mijn foto
Mariska
Dit is een blog van een meisje van 18, genaamd Mariska. Over fashion, fotografie, boeken, muziek en nog veel meer! Follow me, if you like?
Mijn volledige profiel tonen
Mogelijk gemaakt door Blogger.

Labels

Bloglovin

Follow Blosses

Goodreads

2013 Reading Challenge

2013 Reading Challenge
Mariska has read 0 books toward her goal of 100 books.
hide